Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Gulrot ved endt diett - Hva er deres? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34282)

StegforSteg 10-06-10 06:07

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg vil ha fournarina-bukse :D

Altså jeg skal ikke slutte å leve lavkarbo, men når jeg har gått ned det jeg skal så skal jeg koste på meg jeans til 1500 spenn :heia:

Rin 10-06-10 06:45

Jeg skal nok ikke slutte å leve lavkarbo, jeg heller - men det å endelig slippe alle ekstra strenge hensyn som hører med i slankeprosessen skal bli solid belønning i seg selv. For meg betyr det å slakke litt på tøylene og kunne spise frukt/bær uten å "ødelegge", kaffedrikker med melk i, bønner og linser, kanskje til og med noen skiver brunost på nannah-vaflene :p

Ellers er jeg enig med flere andre - selve resultatene av "dietten" er all belønningen som behøves. Med alt det innebærer, fra det at det er enklere å handle klær til det å sove bedre som følge av stabilt blodsukker (og å miste den der ryggvalken) :o:p

Vettel 10-06-10 07:19

Akkurat som 157cm, gleder jeg meg til å ikke trenge og være såå streng hele tiden. Litt linser og bønner, etc.

Det å gå ned i vekt er mål nok for meg. Dessuten å passe klær som har ligget i skapet i ti års tid, hehe! (har noen fine skjørt nemlig!)

nokia90 10-06-10 07:31

Hei!

Min "gulrot" er at jeg har fått tilbake helsen min, selvtilitten og rett og slett livsgnisten. Dette skal jeg og min kjære feire ved at vi drar til Bulgaria i sommer. En overraskelsestur til han, men er vel egentlig mest en overraskelsestur til meg:p

Georgine 10-06-10 07:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne (Innlegg 888439)
Det må være de sommerkjolene som henger i skapet mitt, som jeg kjøpte for to år siden da jeg hadde gått ned 23 kilo...Nå har jeg gått opp 9 av dem:cool: Og jobber for å komme ned igjen. Denne gangen er det verre....:mad:

Jeg kjenner jeg kan signere Anne. :D

Jabba 10-06-10 08:09

Enig med 157cm.....det skal bli godt å ikke være så streng hele tiden......

MorStine 10-06-10 08:57

Jeg hadde lenge ønsket meg en tattoo på korsryggen, dete lovte jeg meg selv at jeg skulle ta når jeg hadde holdt vekta ett år:) Så det var min gulrot, og den pryder ryggen min:)

Nicpins 10-06-10 09:06

Jeg fikk puppeoperasjon av Staten i fjor, etter å ha tatt av 36 kilo. :D Fra en grotesk str. GG til en kledelig liten 70 B. Det var en fin gulrot!

Nå har jeg tatt av tilsammen 40 kilo, veier 56 kg, og sliter som POKKER m å finne str 34/XS i butikkene...ikke helt etter planen, kanskje...?! :rolleyes:

Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Minni1 10-06-10 09:15

Min gulrot er at jeg skal handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

Nicpins 10-06-10 09:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minni1 (Innlegg 888761)
Min gulrot er at jeg skal handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

:D

Ja. Jeg fikk også handlet unødvendig mye klær...underveis!
Ikke bare bare å gå ned 12 størrelser i klær over tre år...så dessverre måtte det handles inn endel underveis-klær også, som selvfølgelig er alt for store nå :rolleyes:

Photobscura 10-06-10 10:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nicpins (Innlegg 888752)
Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Ja, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har en stående avtale med ei fotografvenninne som jeg utdannet meg sammen med om å ta noen skikkelig klassiske pin up-bilder av typen semi-utfordrende! :D. Det gleder jeg meg til!

Nicpins 10-06-10 10:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 888840)
Ja, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har en stående avtale med ei fotografvenninne som jeg utdannet meg sammen med om å ta noen skikkelig klassiske pin up-bilder av typen semi-utfordrende! :D. Det gleder jeg meg til!

YEAY! Anbefales ja! :D VELDIG deilig for selvbildet!

anette76 10-06-10 10:10

Min gulrot er å få nye pupper ;) Redusere og heise de litt opp...Hadde vært deilig.

Også skal jeg kjøpe meg noen skikkelig fine jeans. Made In Heaven jeans vil jeg ha :)

wevi 10-06-10 11:25

Jeg har heller ikke tenkt å slutte med lavkarbo, MEN når jeg har kommet ned til idealvekt har min bedre halvdel tenkt å sette av en hel lørdag og shoppe DUNGER med klær sammen med meg, på hans kort. ;)

Å så gleder jeg meg til å spise litt frukt og kanskje ett grovt knekkebrød i ny og ned.

whynn 10-06-10 11:30

Tanken var en heftig Tattoo ;p men har blitt en del tattoo's innimellom her så mulig jeg må endre'n litt hehe.. :) jeg kunne godt også tenkt meg og heisa litt på brystene evt legge inn no silikon, men tviler på at jeg kommer til og gjennomføre det..

men er klart, ser stort frem til og kunne vært fornøyd med kroppen og vise'n fram med stolthet..:D

Nicpins 10-06-10 11:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av anette76 (Innlegg 888845)
Min gulrot er å få nye pupper ;) Redusere og heise de litt opp...Hadde vært deilig.

Ja, deilig! Koster deg svimlende kr 260,- i egenandel hvis du, som jeg, har en ålreit fastlege som henviser deg. I mitt tilfelle var det årevis med nakke- og skulderplager. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygdekontoret, så sjekk litt rundt og finn den beste.

Carisma 10-06-10 19:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minni1 (Innlegg 888761)
handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

Men det gjør jeg jo allerede! :D

labaline 10-06-10 19:53

Mannen min og eg snakkar om å ta ein tur, berre me to, når me har nådd måla våre. Me har lenge snakka om ein tur til Paris, men det kjem an på økonomien når me er i havn :)
Elles tenkjer eg at det er ein siger å få gå i ein "vanleg" butikk og kjøpa klede i ein "vanleg" storleik :D

Kanutten 10-06-10 20:12

Gulrota mi ved endt diett er at jeg har forlenget levetiden min med endel år, håper jeg...(Når dietten er endt er jeg nemlig død og begravet!) :lol: Jeg spiser med andre ord lavkarbo for resten av livet!! :heia:

Chiquita 12-06-10 00:11

Min gullerot ved nådd idealvekt er bukplastikk.
Jeg drømmer virkelig om å få bort denne magen min som består av masse hud, og jeg betaler det selv dersom det skulle bli nødvendig (men vil jo selvfølgelig prøve å få det dekt først)
Ødelegger selvfølelsen skikkelig :-(

Har hatt flere del-mål og premieringer underveis.
Nå nærmer jeg meg -15kg, og da har jeg lovt meg selv en tur på spa

Cherry 12-06-10 00:18

Skal reise utenlands! Har aldri vært andre plasser enn her, i sverige og en rask tur i finland!

Matgud 12-06-10 04:28

Jaaaa :) Lurer på om vi må en tur til utlandet vi og!!!!!:D

Solange 12-06-10 10:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Milla_83 (Innlegg 888689)
Min gulrot når jeg endelig oppnår "idealvekten" er å reise til en eksklusiv undertøysbutikk, bli tatt grundige mål av og få undertøy som virkelig passer, løfter og fremhever :)

I mellomtiden nøyer jeg meg med delmål som frisørbesøk, hudpleie, farge og forme bryn, deilig dusjsåpe fra Bodyshop, ny neglelakk, øyneskygge o.l.

Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Solange 12-06-10 10:08

Min gulrot er å kjøpe noen fine kvalitetsklær her i Brussel før vi flytter hjem. Har ett år på meg....Her kryr det av ekslusive butikker, men har jo ikke råd til å handle fine dyre klær før jeg er ved målvekt. Så nå strever jeg med å komme ned i str. 40 slik at jeg kan kjøpe noen fine klær som jeg kan ha i mange år. Foreløpig er jeg 46 oppe og 44 nede, så det kan jo ta sin tid.... På den annen side er str. som regel et hakk over her enn i Norge, så jeg får se når jeg er hjemme i sommer om jeg kanskje egentlig er 44/42....

mdal 12-06-10 10:20

Tror det må bli nye pupper her også om vi har råd. Snart bare huden igjen....

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.