![]() |
Sv: Det har stoppet opp
Sitat:
|
Ok, her er endelig tabell fra i går:
Mine mål 24 Juli Mine mål: Energi > 1126 Energi:1200Fett:100.38Karbohydrat:8.86Protein:63.3 5Dette er totalt for dagens ADI. Er det bra eller dårlig? |
Sitat:
|
Jeg trodde det var kakediagrammet (k.diag.) du hadde sett på, det er der energiprosentene ligger (inne på diett.no). De der % på ADI trenger du ikke tenke på! :)
Energiprosent, derimot, er andelen kcalorier som kommer fra hvilken komponent ut fra det du har spist. Beklager at jeg svarte som jeg gjorde, jeg har nok forvirret deg, men jeg misforstod spørsmålet ditt. Jeg syns kanskje du har fått i deg litt for lite mat, og du kan godt ligge opp mot hvertfall 15 gram karbohydrat. |
Sitat:
Tusen takk Blåbær, det hjalp :) |
Herligeland! Det hjelper å lese demo på diett.no. Jeg er jo Amerikansk så å lese engelsk skulle ikke være noe problem ;) De prosentene jeg hengte meg oppi, de er egentlig prosenten av hva er anbefalt daglig...dvs at jeg spiser helt riktig med fett (i hvertfall i går) men må trappe opp med de andre tingene. Målet er å spise så nær tå 100% som mulig - unntatt karbs da.. :) TROR JEG...
|
Sitat:
Jeg lurer forresten på en ting, er det nødvendig å registrere og styre på så mye med prosent og tall? Synes det virker som en stressfaktor. Hvis du følger rådene i ketolyseboken tror i hvert fall ikke jeg det er nødvendig med den registreringen. Men uansett: Hold ut, kos deg med maten (viktig) så vil du nok gå ned til slutt. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01. |