![]() |
Sv: Er det egentlig sant?...
Sitat:
|
Sitat:
1) Å endelig få kontroll/stopp på den ukontrollerte vektoppgangen 2) Å lese fra nyere forsking hvor potensielt bra det er for kroppen å unngå overskudd av karbohydrater 3) Å ha et verktøy som kan gi varig vektnedgang 4) Å innse at det ikke er deg det er noe feil eller mindre med, men at det moderne kostholdet ikke holder mål 5) Å kjenne at det å ha kontroll på kroppen, påvirker deg postivt mentalt og energimessig og gir nytt håp Mvh BiggieS |
Sitat:
Det som sitter igjen hos meg er historier jeg leser på nett og i aviser om 3-barns foreldre som plutselig får beskjed om at han han/hun har langt utviklet kreft og har en' måned igjen og andre slike sykdommer som diabetes for barn (tidligere kalt gammelmannsyken) etc. Derfor er deler av motivasjonen min å ikke la sukker og stivelse øke sjansen for at jeg utvikler slike sykdommer i lengden (mao. helse er nesten mer viktig enn selve vekttapet). mvh BiggieS |
Hei StineH
Dette er jo helt supert, gratulerer med pangstarten, om du bruker siten her aktivt og bruker de oppskriftene som er her inne, så er jeg sikker på at du/vi alle skal klare dette i felleskap, tips: bytt ut alt i kjøleskapet og Tørrmatskapet med mat du kan spise (0-lavkarbo) så er det mye lettere å lage mat du KAN spise og ikke havne i fellen med å lage noe raskt og enkel karbomat) funker for meg i hvertfall. det er masse gode matoppskrifter her inn, bruk de vel. Stå på! Lillian |
Sitat:
Jeg er for tiden på ferie i Spania, hos min far, er her jeg har startet min nye livsstil, så kjøleskap, fryser og skap skal fysisk tømmes for ALT jeg ikke kan spise. Jeg skal dog fylle opp med GOD mat, fløte, rømme, SMØR, egg, bacon og masse, masse ost!:D |
Sitat:
Hest er en fantastisk hobby som gir deg masse! Og det finnes i mine øyne ikke bedre trening! |
Sitat:
|
Sitat:
BiggieS |
Sitat:
Og bagasje er heller ikke bra! Nå gleder jeg meg masse til onsdag! Håper på at jeg i allefall har tatt av litt til! Nå må det vel snart begynne å tære på fettet? |
Wow! Det var pangstart ja!
Jeg er også helt ny med dette, og er usikker på både hva og hvordan. Starta egentlig ved en tilfeldighet; kutta ut mel/gjær pga oppblåst mage, og oppdaga etter noen få dager at vannet i kroppen forsvant. Spiste ikke noe brød/potet/ol et par uker, så prøvde jeg en uke med karbohydrat (hvorpå vann og "stinn"følelsen kom tilbake) og så tilbake uten noe igjen. For to uker siden reiste vi på ferie og jeg har greid å spise mat uten karbo. Likevel har jeg gått ned 2 kg, dvs 1 kg/uke. Mannen min ble blekere og blekere etterhvert som dagene gikk; han syntes jeg spiste mye og ofte. Jeg spiste når jeg ble sulten, og spiste til jeg var mett. Etter 1,5 uke på ferie sier han plutselig at buksa min som var trang før vi dro nå slang rundt meg. Da ble det annen lyd fra den kanten og....:D Jeg sitter med masse spørsmål om lavkarbo, og har lest på disse sidene til øyet blir både stort og vått - og fått enda flere spørsmål. Håper etterhvert å bli en del av en tråd/gruppe som er i samme situasjon som meg:) |
Sitat:
|
Lurer på om vi skal lage en "for store klær gis bort" tråd... :D
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49. |