![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen?
Sitat:
|
Sitat:
Stå på videre! |
Jeg er med!
Veiedagen min er søndag - og i går veide jeg ekle 104,7 kg - så da satser jeg på tosifra vekt til 1.oktober! (99,7 kg - husk at jeg sa det!). Her er målene, tatt i dag (02.08.): Liv: 100 cm Byste: 112 cm Under byste: 95 cm Hofte/rumpe: 115 cm |
jeg veier i dag akkurat 96 kg, etter å ha gått ned 4.7 kg den første uka mi, så innen oktober skal jeg ha kommet ned til 91, men håper på at jeg er tilbake på 80tallet da:D
|
Mange fine mål her! Gleder meg til vi skal gå ned sammen! Og synes idèen med å legge sammen ALLE kiloene vi mister og se hvor mye det blir var morsom! ^^ Jeg satser på MINST 5 kg til 1. Oktober, egentlig håper jeg på -10, men vi tar ett skritt av gangen!
|
Jeg vil også være meg her!!
Jeg veier idag 115,3kg, så da skal jeg ihvertfall ned til 110,3 innen 1.oktober! |
Så bra at flere melder seg! Jeg har kjent på den følelsen i dag at jeg GLEDER meg til å begynne å trene! Fremgang! =D
|
hva trener dere?
selv er jeg alene med ungene en mnd av gangen og kommer meg ikke avgårde på noe trening. så jeg spiller wii. i går gikk jeg 3000 skritt på en halvtime, var svett etterpå;) |
Sitat:
Dog er jeg i en veldig aktiv jobb, stort sett i bevegelse 8 timer om dagen, og gleder meg til å kunne nyte noen turer i skog og mark! Kjenner jeg nesten er litt imot treningssentere! Da vi i Norge har en så fantastisk FLOTT natur at vi burde bruke den i stedet! Og det kan vel ungene være med på?:D |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg trener to timer i uka hos fysioterapaut, og det blir stort sett med det. Prøver å gå litt tur, men er alt for lite flink til det egentlig. Har en rygg som krangler i tillegg til at jeg har vært mer eller mindre tappet for energi de 3 siste årene. Forhåpentligvis begynner ting og snu slik at jeg kan komme meg tilbake i arbeid og ikke minst form. :) Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg skal gå til anskaffelse av skritteller i morgen den dag, det hjelper på konkurranseinstinktet mitt og kanskje også litt på motivasjonen. |
Sitat:
|
Begynner om ei uke, by the way..
|
Så hyggelig! Ja det blir barnemat, bare vi kommer igang. Tror veldig på motivasjonen. Den avgjør alt og kan være svikefull. Da er det godt å ha noen å støtte seg til. Kan være avgjørende. Har gått ned 16 kilo før på dette og holdt vekta. Så ble jeg syk og operert, mista fokus og falt helt ut av det og gikk laaaangsomt opp igjen til 100 BLANK. Men nå er det FULL STOPP. Like greit å sette grensa her som om 20 kilo til..Begynte forrige gang med med en runde Eurodiett. Veldig effektivt og lettvint. Er glad i å lage mat og finne nye lavkarbomuligheter. Morsom utfordring i seg selv. Kjenner motivasjonen tikker inn for alvor nå. Dette blir kjempebra, dere! :-)))
|
Sitat:
i tillegg er det morro å snakke med andre nordmøringer ;) |
Slenger meg med jeg! innen 1.okt skal jeg da altså nå 126kg.... første delmål er 120, så hvis jeg klarer å skjerpe meg så kan det hende jeg klarer det innen jul....
Trener bodypump hver mandag og prøver å gå tur to ganger i uka... men i sommer har det vært rolig.. :p |
jippiii...jeg har mista 2,4 kg.
|
Sitat:
Hva spiser dere til frokost folkens? I dag (som de siste dagene) har jeg en variant av avocado- og limesmoothie. NAM! Jeg elsker avocado! |
jeg er nordmøring men bor der ikke;)
i dag har jeg gått ned 300 gram siden i går, dvs jeg er 5 kg ned siden sist mandag! privi; gratulerer.. kjempefin nedgang:heia: onora: jeg spiser stort sett egg, kokt egg eller steikt egg. og bacon:D |
Sitat:
|
Jeg liker egentlig ikke egg... Prøver å lære meg å like det, men det går litt tregt. Kan spise litt eggerøre, og har også spist et par speilegg neddynget i bacon etter at jeg begynte mitt nye liv. Det aller beste er å få kamuflert dem i et eller annet (som f.eks. smoothie)
|
Jeg er med! Fem kilo innen første oktober skal jeg klare:) Veier 110 kg og skal ned til 75, så det er vel bare å ta tiden til hjelp:)
|
Sitat:
Tid har vi masse av, og etter som tiden tikker avgårde så blir vi bare lettere og lettere! |
Jeg vil også være med! Jeg begynner ikke før den 16. august, da er ferien ferdig, så hvorvidt 5 kg er mulig før oktober vet jeg ikke, men jeg skal prøve! :)
StineH, det er skaldemann-dietten du sverger til? Jeg heller nok en del mot den dietten jeg også, men får litt panikk av å skulle innta så mye fett, haha. Jeg veier nå 120 kg og skal ned til 60-70 kg. Er det den skaldemann-boka du bruker som utgangspunkt? Finnes det ikke en grei oversikt på nett over hvilke matvarer som er "tillatt" og hvilke som er fyfy? |
Sitat:
Den enkleste oversikten over hva som er lov og hva som er fy er: "Animalsk fett og animalsk mat er bra, karbohydrater, stivelse og sukker er fy!" Så det beste er å kjøpe såkalte rene matvarer og tilberede maten selv. Nå er ikke jeg hardbarka enda, holdt på i to uker imorgen, så jeg spiser endel slankekjøttkaker, og egg og bacon. Men anbefaler deg virkelig å lese bøkene.. :) Og lykke til med startingen! Velger du skaldeman så er du nesten garantert -5 til 1. Oktober, tror jeg da! :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23. |