Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Hva ville du ha gjort? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35691)

Megvel 17-08-10 22:37

Sv: Hva ville du ha gjort?

15 min, en spiseskje. BAM!

Augustina 17-08-10 22:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 917807)
Ohhhh du skal ned bare et par kg! Fortsett som du gjør nå - dette kan ta tid - det er ikke sikkert kroppen din er enig i at du skal ned de siste par kg, lavkarbo er vektregulerende begge veier, er man undervektig går man opp og vice versa. Du kan kanskje ha effekt av å variere kcalorimengden i løpet av uka? Ikke vet jeg - bare tenker høyt ;) Du er jo så flink til å passe på at du ikke spiser for mye - kanskje du bør prøve en dag innimellom og spise mer fett/mindre karbo slik at du får i deg mer kcalorier? Andre på forumet kan mer om dette - noen av gutta er rene ekspertene.

Bare kos deg med kostholdet du - og kjenn at du får igjen energien til å trene hardere etterhvert. Tror du kan bli overrasket over den fantastiske utholdenheten som kommer - der du tidligere ble stoppet av melkesyra vil du etterhvert føle at du bare kan fortsette og fortsette :)

Dessuten - den største gevinsten: God helse :) mer overskudd :) ingen humørsvingninger pga blodsukkerfall :) bedre hud/hår :) bedre fordøyelse :) osv osv:cool:

Ja, jeg håper jo at jeg skal klare å gå ned i vekt, kan hende jeg mååå telle kalorier ganske strikt i tillegg til karboer, men skal nå ikke la det gå utover fettet. Fett er bra har jeg skjønt og vil så gjerne sparke fettforbrenningen min ordentlige i gang. Så, jeg avventer noen uker til før jeg justerer på kostholdet/treningsmengde. Kan hende jeg er en av dem som kan ha bruk for en oppkarbings i ny og ne, vi får se. Må bare prøve meg frem ja.

Åhhh, gleder meg til å bli en liten duracellkanin, hihi! Løpe 15 km'rn min med evigvarende energi, kanskje øke den også. Opp mot 20. Wuhuu.

Noe som er litt rart er at jeg er dødsliten på dagtid, men sånn etter kl 16:00 får jeg plutselig masse energi. I kveld planla jeg en kort joggetur, men kunne fint ha løpt det doble. Hvor kom den energien fra mon tro? Kanskje fettforbrenningen har begynt å humpe seg i gang? Hehe.

Krøllerellerei 17-08-10 22:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Megvel (Innlegg 917852)
15 min, en spiseskje. BAM!

Kan jeg spør om en ting til, jeg blir så kvalm når jeg har spist noe før trening, det må minst gå en time før, og noe må man jo ha. Du gulper ikke av oljen? Hvis ikke er jo sikkert dette løsningen for meg!

Augustina 17-08-10 22:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Megvel (Innlegg 917818)
Hei! Om du er i ketose hele tiden vil jeg anbefale kokosnøttolje før trening. Det gir kjempeeffekt, går rett i energien din.

Tja, spiser sånn 30-45 karbs per dag og trener 1 time 4-5 ganger i uka. Noen sier jeg trolig er det, andre sier jeg ligger i vippen og jeg, jeg aner ikke. Hehe. Men, jeg prøver å spise en del fett, så hvorfor ikke. Jeg skal prøve. Må kanskje kjøpe meg den extra virigin da? Jeg har bare den oljen jeg kan steke i stående her. :rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.