Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Spiser du ofte frokost? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3614)

Begod 11-02-05 08:57

Drikker proteinshake til frokost hver dag. + en neve kosttilskudd.

Nirren 11-02-05 08:57

Uten forkost ingen god dag.!!!
Får ikke kroppen igang ordentlig uten FROKOST.
Jeg er sulten hver morgen jeg, men er ikke fullt så avhengig av lunsj.

SÅ NÅ GÅR JEG Å LAGER MEG OMELETT....

HA EN GOD DAG ALLE SAMMEN!!

elian 11-02-05 09:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Begod
Drikker proteinshake til frokost hver dag. + en neve kosttilskudd.

Du glemte å nevne 2 egg, 3 for ledd da...... Selv om det kanskje er ment for lunsj da, men..... :D :D :D Er jeg ikke morsom i dag?????

Begod 11-02-05 11:02

Nei, det er ofte kveldsmaten min:D morro klumpen:D

Nille 12-02-05 18:18

Ville bare oppdatere på det med Cottage cheesen jeg har kjøpt....

Det blir garantert IKKE noen gjenganger her i huset nei. Det smakte akkurat like pyton som jeg husker, - den rare tørre ettersmaken. Jeg hadde 100 gram cottage cheese, kjørte den til kremaktig i mixer (liker IKKE klumper), hadde oppi 1 ss kesam vanilje, 2-3 ts søtstoff og 100 gram bringebær. Hadde det ikke vært for vanilje og søtsmaken hadde jeg IKKE klart å spise det. Æsj og usj..... liker mye bedre smoothien min....:o

mofe 12-02-05 18:21

Har du prøvd med en dæsj fløte oppi, Nille? :)'
Jeg spiser min uten bær, men med fløte, søtstoff og 1-2 ts kanel (antioksidanter).. mmm!! :)

magdalena 27-02-05 22:06

Frokost hver dag,enten jeg er sulten eller ei,og enten jeg har tid eller ei.Frokost er viktig det:ja:

Albertine 27-02-05 22:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av magdalena
Frokost hver dag,enten jeg er sulten eller ei,og enten jeg har tid eller ei.Frokost er viktig det:ja:

Som jeg skulle sagt det selv. :ja:

Karin 01-03-05 18:26

Frokost hver eneste dag, ja. Skulle bare mangle... Det har jeg faktisk gjort i mange år. Men jeg hadde noen år da jeg ikke gjorde det. Så tvang jeg meg lenge til å spise i hvert fall en skive, og etter hvert ble det lettere.

Nå for tiden er det - særlig hvis jeg skal på jobb og har dårlig tid - en skive lindbergbrød med noe proteinrikt på, pluss en fiberrik med noe annet proteinrikt på. Er egentilig enig med Nille i at cottage cheese ikke er så godt, men oppå fiberrik med tillegg av en god skje tyttebær som jeg har rørt med litt splenda, er det greit.

Har jeg tid, lager jeg MHMs frokostpannekake. Har prøvd med forskjellige bær på, og alt er godt!

Nå gleder jeg meg til jeg skal begynne på pre-maintenance om noen få kg, så jeg kan gå opp med 10 g karber og unne meg litt havregrøt en gang i blant!

Nooria 01-03-05 19:49

Jeg er en sånn irriterende A-mennesketype :rolleyes: Så jeg er stort sett ganske opplagt om morningen og har alltid vært avhengig av frokost :D

Cecilia 12-03-05 12:24

MÅ ha frokost!! Blir rett og slett dårlig om det tar for lang tid ut på dagen før det skjer. Og spiser mye og, d.v.s blir skikkelig mett. Og da klarer jeg fin å lavære å tenke på alt som kunne vert god å trøkke i seg før lunsj..:)

blomkarse 12-03-05 12:47

Prøver så godt jeg kan, men det hender at tiden ikke strekker til på morgenen..

Amica 12-03-05 15:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Hver dag etter at jeg la om til lavkarbo:)

Før det? Hmm... sånn ca aldri:p

Jupp, signerer denne jeg! :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.