![]() |
Sv: Jeg er helt tom ...
Sitat:
Tror jeg får i meg nok salt, og vann drikker jeg ca. 1 liter daglig, og resten Farris + litt pepsi max.:) |
Tok legen en graviditetstest?
|
Sitat:
|
1 liter vann - det var ikke mye i den store sammenhengen... jeg drikker sikkert 6-7 0.7litersflasker i løpet av dagen - er så sinnsykt tørst hele tiden...
Du har jo muligheten til å gjøre en mindre voldsom overgang til lavkarbo ved å velge en variant med mer karbo og mindre fett. Så kan du heller etterhvert redusere når kroppen blir mer vant :) Helsa di kommer alltid først - og selv om de fleste av oss var ganske elendige i starten - så går det faktisk over :) (så framt det ikke ligger noe annet bak at du er så dårlig nå da) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Bruk en Imsdal 0,7 flaske som du fyller opp og har med deg over alt. Jo mer du drikker jo mer tørst blir du. |
Det er ikke sikkert du drikker for lite. Vi vet jo ikke hvor mye te, kaffe, farris og pepsi max du drikker til å konstantere det. Det er dessuten vann i grønnsaker.
Hva skal legen gjøre på neste time? sjekke hormoner? |
Sitat:
|
Sitat:
Nå drikker ikke jeg andre ting da som kaffe/te/saft i det hele tatt. Litt pepsimax av og til for smakens skyld - man blir litt lei av vannsmak kan man si! |
Sitat:
|
Sitat:
Dog fungerer det for noen veldig bra uten å drikke mye vann - noe min far er et levende eksempel på :) - han drikker knapt vann i det hele tatt. (Hm spørs om han hadde gått mer ned i vekt om han hadde drukket en del mer vann??) I tillegg opplever flere at vektnedgang stopper når man drikker lite vann, inkludert meg selv. Til syvende og sist er vel det viktigste at trådstarter finner utav hvorfor hun er så utafor - og om det kan være utenforliggende årsaker ikke direkte knyttet til lavkarbo og vanninntak. God bedring fram meg ihvertfall! :) |
Sitat:
|
Så bra at legen er så nøye da. Si ifra når du få vite noe mer da!
|
Og da var svarene inne - det var litt diverse grums på prøvene, men ingenting uttalt, utenom: D-vitaminmangel! Skal til eventuell videre utredning på torsdag hos endokrinolog for å se på mulige årsaker, eventuelt om noe annet kan ligge bak.
|
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18. |