![]() |
Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November
Sitat:
Men vi får se, vi er ikke så rike, så selv om det er billig gjennom Coop så blir det fort dyrt for oss. Vi tenkte også å kjøre ned. Det er like dyrt/billig, spørs hvordan man ser det, som tog. Det er hakket gøyere å kjøre synes jeg da :p |
Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november
Sitat:
Med mindre dere sov sør for Karl Johan, så tviler jeg på at det var horer. |
Sitat:
Vi sov sør for Karl Johan faktisk, men jeg tror nok ikke det var horer, det var bare folk som var ute på faenskap midt på natta. Hihi, jeg hadde ei venninne med meg til Oslo, hun var på backpacking. Amerikaner. Vi skulle bare ta en snarvei og endte midt oppi et slagsmål der borte hvor det deles ut sprøyter og slikt (aner ikke om det er flere steder i Oslo?) og stakkars jenta fikk jo helt panikk. Vi fikk ringt politiet og slik da(trodde seriøst de skulle drepe han fyren de banka..de hadde dratt han ut av rullestolen og greier:eek:) før vi tuslet avgårde mot Operaen..der ble hun vitne til noen narkomane som sov på en måte under brua da. Hun er fra USA og reiste alene i over 3 måneder i Europa, 19 år gammel, men livredd for Oslo:D Men dette var vel litt vel off topic eller hva? ...jeg skal tusle avgårde, slå av litt datamaskiner og låse biblioteket for i kveld, ha en fin tirsdag (det er jo Grey's på tv!):D |
Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November
Sitat:
|
Ånei! Ikke legg julebordet da også da :( Jeg har nettopp lovet meg bort som hundepasser den helga....
|
Hva er aldersgrensen? er 93 model, jeg! ;(
|
Sitat:
(Og jeg håper at julebordet blir da, hvis ikke kan ikke jeg være med:p) |
Sitat:
|
Dette skulle jeg gjerne vært med på, men skal på festival den helga. Hvis det er årlig lavkarbokonferanse på den tida blir det en evig konflikt, for jeg er alltid på festival den helga midt i november. Synd! :(
|
Mail er sendt til adressen oppgitt. Hurra. :)
|
Nå er det også at bekreftet av biolog Iver Mysterud vil forelese på lørdag - han er kjempeflink på menneskets evolusjon! Mer informasjon kommer snart - mvh Jan
|
Gleder meg :-D
|
Nå er jeg og min mamma påmeldt! :) Gleder oss til en lavkarboweekend i Oslo! Blir det julebord, eller?
|
Sitat:
|
Dytter litt på denne, og ber dere som har etterlyst julebord om å ta en titt her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37623 |
Sitat:
|
Da er programmet mer eller mindre helt klart
LØRDAG - 10-12: Annika Dahlqvist/Maria Höglund: Matlaging i praksis/helsefordeler med lavkarbo 13-14: Iver Mysterud, biolog: Mennesket og evolusjonen - hva er vi tilpasset å spise? 14-15: Siv Hauge, ernæringsterapeut - Ernæringsterapi i ditt hjem - hvordan jobbe i dybden med en hel familie. 16-17: LCHF i Sverige - hva er skjedd de siste årene? v/Annika Dahlqvist 17-18: Fedon Lindberg: Det mulige vs. det optimale - Hvorfor spise lavkarbo ved diabetes, behov for individualisert oppfølgning. Søndag 10-12: Thuy Dalen: Kinesisk medisin og kosthold 13-14: 4M-Klinikken v/Kaja Askevold 14-15: Andreas Eenfeldt: Matrevolusjonen 16-17: Lars-Erik Litsfeldt: Medisinfri diabetiker i 7 år 17-18: Dag Viljen Poleszynski: Genetisk tilpasset lavkarbo Påmelding til andreas@lillemaane.no - kr 600 for begge dager - kr 400 for én dag. Kaffe og te er inkludert hele dagen. Onsdag 10. november har vi også et mini arrangement på Tanum Bokhandel, Karl Johan kl 17.00 - Torsdag 11. november på Norli Sandvika Storsenter (nye delen) kl 17-18. VELKOMMEN!! |
Kan dere som drar på konferansen gi meg et sammendrag etterpå? Jeg får ikke råd til å dra allikevel:(
|
Vi skal lage en video som blir lagt ut på hjemmesiden vår. Beste hilsen Jan
|
Sitat:
(blir det foredrag neste år også:p? Da SKAL jeg iallefall delta...) |
EN LITEN OPPDATERING -
ARRANGEMENTET PÅ TANUM KARL JOHAN, ONSDAG KL. 17.00 PÅ NORLI NYE SANDVIKA STORSENTER, TORSDAG KL. 18.00 Velkommen! mvh Jan M |
Dæven, jeg har glemt å melde meg på! :eek:
|
Er det noen som skal på konferansen i helgen? Jeg tenkte jeg skulle prøve å ta turen innom på søndag.
|
Sitat:
|
Så fint! Jeg kommer nok bort til deg for å hilse på. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01. |