![]() |
Sv: Ufordragelig er ikke noe man ER, man blir det av å trene
"Spis mindre og beveg deg mer"-bevegelsen (som Kari J. representerer) begynner å bli mer og mer hissige og irritable. Snart kommer de med så åpenbart vas at folk flest begynner å lure på om de er tilregnelige eller ei - Det er et bra tegn, spør dere meg :)
|
Folk har kanskje fått dette med seg men dette skal debatteres på NRK1 i kveld kl 21.30.
Debattpanelet skal være: - Robin Martin Kåss – utdannet medisiner, jobbet som fastlege – nå statssekretær i helsedepartementet - Kristian Fjellanger – SV rådgiver og forfatter av boka “Feit – mitt liv som Tjukkas” - Kari Jaquesson, treningsekspert - Tommy Steine, artist – se VG i går - Dag Viljen Poleszynski, ansvarlig redaktør VOF/leder av KOS - Jørgen Foss, leder Landsforeningen for overvektige - Christian Drevon, utdannet medisiner, praktisert som lege og ekspert i VGs vektklubb Drevon og Ploleszynski på samme sted - verdt å få med seg! Fritt sakset fra: http://lisbethfalling.wordpress.com/...-nrk1-i-kveld/ |
Sitat:
|
Jeg gleder meg til å se det i alle fall, tror det blir meget, meget bra!!
|
Hei,
Måtte bare lese den artikkelen her en gang til etter å ha lest diverse avisinnlegg i dag, men masse kommentarer og det toppet seg med denne: Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58. |