![]() |
Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?
Har bitt tenna sammen og kastet den første posen med for store klær. Føler meg så stolt av meg selv :D
|
Sitat:
|
Har samla på altfor mykje kle, altfor lenge. Fordi eg tidlegare har vore litt opp og ned i vekt, så har eg hatt litt diverse liggande. No er eg fast på lavkarbo, og eg skal IKKJE tilbake på høgkarbovogna igjen, så no har eg rydda ut og kasta det som var slite og/eller stygt, og gitt vekk ein masse, til ala UFF (kleskontainer). Trur eg har gitt vekk 5-6 store posar til no. Og kanskje like mykje har gått i søpla. Ei veldig befriande kjensle! Men litt skummelt også, eg er ikkje flink til å kaste ting. Eg har ikkje problem med at andre skulle gå i klea eg har brukt, Belgia er såpass fullt av folk at eg ikkje trur eg ser att nokon av tinga.
Eg skal ALDRI tilbake der eg var på mitt største. Det er 13kg sidan, og eg skal meir ned, samme kor tregt det går, eller kor lang tid det tek. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er så heldig at jeg har en datter som er flink til å sy. Hun har sydd inn ganske mye for meg. Det morsomme er når plagg som er sydd inn er blitt for store. Da er i grunnen grensen nådd for det plagget. :)
|
Inspirert av ryddingen deres begynte jeg på mitt eget klesskap i kveld. Etter endeløs prøving endte jeg opp med 1 olajakke, 2 cardiganer, 9 gensere, 12 topper, 2 skjorter, 9 bukser, 1 kjole og 1 skjørt, som enten gis bort til bekjente eller Fretex. Timene fløy og det har blitt (for) sent, men artig var det lell når ting har blitt for stort :) Men siden klesskapet nå bare er halvfullt, ser det ut som jeg må på shopping etter forelesning i morgen/om noen timer ;)
|
Sitat:
|
Ble inspirert her jeg nå til å ta en runde i klesskapet.Jeg må ut å kjøpe meg klær en dag denne uka for klærne mine også dongeribuksene som ikke passet for 2mnd siden er blirr for store..:D
Så jeg skal renske ut klærne som er for store og kvitte meg med dem,så skal jeg kjøpe med ny garderobe,fordi jeg fortjener det!!:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05. |