![]() |
Sv: Acanthosis nigricans
Sitat:
|
Aldri hatt noen bivirkninger av ppillene mine heldigvis, brukt det i 10 år, null stress.. men kan jo plutselig komme.. prøvde minipiller engang og da blødde jeg hele tiden så det er ikke noe alternativ...
|
Sitat:
|
men finnes det noe som ikke er hormonprevensjon da? spiral kanskje? hørt så mye skummelt om spiral og så blør man vel mer? huff, jeg vet ikke om jeg tør det.. Jeg får heller bare leve med ppiller så lenge.. :) er jo ikke alle som får sånt av ppiller heller så..
|
Sitat:
|
Og med min lille livmor var hormonspiralen ALT for stor!:eek: Var så vondt atte!
Også jeg har pigment- forskjeller, men det kommer ikke av ppiller. De jeg får på overleppen er fra jeg var gravid med snuppa og de jeg har på underarmene kommer fra 17. mai for 2 år siden da jeg glemte at antibiotika(tetracykliner) og sol ikke var en særlig lur kombinasjon!:p Men det jeg skulle si, var at om man må bruke olje i håret/hodebunnen, må den vaskes ut med grønnsåpe! Og grønnsåpen må masseres inn FØR man tar i vann! Har gjort dette noen ganger, så vet at det er effektivt!:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54. |