Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Hva er din belønning ved oppnådd mål? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37537)

ChristineSixteen 25-10-10 16:00

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Belønningen min blir ny lekker kropp som jeg kan være stolt over. Når jeg når målet mitt har jeg nesten gått ned 60 kg, så min belønning blir bukplastikk, lårplastikk og brystløft. Trenger dette virkelig, hater all hengehud og fettposer jeg har på kroppen nå. Håper å få dekt noen av operasjonene, så det gir meg motivasjon til å jobbe hardt fremover mot målet. Og det er ikke langt igjen nå...

Nerthus 25-10-10 19:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen (Innlegg 954775)
Belønningen min blir ny lekker kropp som jeg kan være stolt over. Når jeg når målet mitt har jeg nesten gått ned 60 kg, så min belønning blir bukplastikk, lårplastikk og brystløft. Trenger dette virkelig, hater all hengehud og fettposer jeg har på kroppen nå. Håper å få dekt noen av operasjonene, så det gir meg motivasjon til å jobbe hardt fremover mot målet. Og det er ikke langt igjen nå...

fy fader for en jobb du har gjort! Er så imponert - bøyer meg rett og slett i støvet!!

ChristineSixteen 25-10-10 20:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 954915)
fy fader for en jobb du har gjort! Er så imponert - bøyer meg rett og slett i støvet!!

Tusen takk :D

BitTorres 26-10-10 10:07

For meg blir det verre! Jeg er normalvektig, så jeg vil aldri nå noe mål..

ekenna 26-10-10 14:33

Å få en lettere kropp er jo en kjempebelønning i seg selv! Men når jeg har nådd idealvekta, skal jeg gå på shopping og kjøpe klær for at de er FINE, og ikke for at det er stort nok. DET gleder jeg meg til! :rolleyes:(Ikke sarkastisk, jeg tenker ) :p Kan ikke huske sist jeg gjorde det, eller om jeg noen gang har..? :(

plastbox 26-10-10 15:06

Har ikke hatt mer enn 15kg å gå ned (og kanskje 5 til for å nå sommeridealet mitt) men for meg er belønningen rett og slett at helsa er god, treninga går bra og jeg føler meg noenlunde komfortabel med det jeg ser i speilet! Belønningen er å kunne si til legen min, samt diabetesoverlegen og diabetes-ernæringsfysiologen på Sykehuset i Vestfold "Her er et utdrag av hva jeg spiser.. *pause* Her er utskrifter av de siste 3-4 rundene med blodprøver jeg har tatt.." også se hodene deres bortimot eksplodere der de desperat forsøker å forklare det og få meg over på "skikkelig, sunn kost". ;D

Sjanten 26-10-10 17:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av plastbox (Innlegg 955567)
Har ikke hatt mer enn 15kg å gå ned (og kanskje 5 til for å nå sommeridealet mitt) men for meg er belønningen rett og slett at helsa er god, treninga går bra og jeg føler meg noenlunde komfortabel med det jeg ser i speilet! Belønningen er å kunne si til legen min, samt diabetesoverlegen og diabetes-ernæringsfysiologen på Sykehuset i Vestfold "Her er et utdrag av hva jeg spiser.. *pause* Her er utskrifter av de siste 3-4 rundene med blodprøver jeg har tatt.." også se hodene deres bortimot eksplodere der de desperat forsøker å forklare det og få meg over på "skikkelig, sunn kost". ;D

En ubetalelig belønningg spør du meg:D

Nicpins 26-10-10 18:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av plastbox (Innlegg 955567)
Belønningen er å kunne si til legen min, samt diabetesoverlegen og diabetes-ernæringsfysiologen på Sykehuset i Vestfold "Her er et utdrag av hva jeg spiser.. *pause* Her er utskrifter av de siste 3-4 rundene med blodprøver jeg har tatt.." også se hodene deres bortimot eksplodere der de desperat forsøker å forklare det og få meg over på "skikkelig, sunn kost". ;D

HAHAHAHA!!!:lol: Flire mæ skakk og skeiv!!! Fantastisk!

For guds skyld, husk å fortelle oss om det den dagen du har gjort det da! :D

Nerthus 26-10-10 18:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nicpins (Innlegg 955687)
HAHAHAHA!!!:lol: Flire mæ skakk og skeiv!!! Fantastisk!

For guds skyld, husk å fortelle oss om det den dagen du har gjort det da! :D

Ta med kamera også! Har alltid ønsket å se et sånt hode eksplodere ;)

ninagronn 27-10-10 20:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av majalille (Innlegg 954753)
Bukplastikk tenker jeg. :)

Tenker jeg også. :)

mocc@ 31-10-10 21:22

Og få en lettere kropp er jo en kjempebelønning i seg selv..:)
Brystreduksjon. Og masse nye lekre klær... Tørre og på meg noe annet en svart, svart og svart... Mere farger.. :)

misslinda 01-11-10 09:49

Jeg håper ved å gå ned disse kiloene at jeg nå kan passe inn i støvletter som jeg faktisk har lyst på, så min belønning blir nye støvletter som ikke er laga for tjukke legger :D:D:D

Nupsida 07-11-10 21:22

Når jeg er fornøyd med magen min skal jeg ta piercing i navlen :D
En slags symbolsk gave til meg selv :)

Gange 09-11-10 21:24

Forhåpentlegvis sjølvrespekt (på det kroppslege) over oppnådd mål.

senorita 09-11-10 22:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av misslinda (Innlegg 959103)
Jeg håper ved å gå ned disse kiloene at jeg nå kan passe inn i støvletter som jeg faktisk har lyst på, så min belønning blir nye støvletter som ikke er laga for tjukke legger :D:D:D

Ja det er noe herk!! så mange fine sko og ingen som går over leggen min :( Har flere lekre støvletter stående som jeg gleder til jeg kommer inni :D :D

Froskeprinsessen 14-11-10 23:27

Må bli tur til frisøren, og a vitamin syre for ansiktet, yay 10 år yngre...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.