![]() |
Sv: Noe poeng i null karbohydrater??
Du kan jo prøve veldig lite kh i en periode for å se hvordan du/kroppen din reagerer. Jeg holder på med det nå for å se om jeg kan få i gang vektnedgangen. Skaldeman anbefaler veldig lite kh (12kh til dagen og maks 3kh per målitd) i begynnelsen for å starte fettforbrenningsovnen, som han kaller det, skikkelig men da er det også utrolig viktig å ha optimalt forhold mellom fett og proteiner.
Noen mener det er helt feil å kutte alle grønnsaker/kh, men jeg mener det er helt greit for en periode. Men for min egen del ser ikke dette ut til å virke, så jeg kommer til å innføre grønnsaker igjen ganske snart for jeg synes det er kjedelig uten. Dessuten kan man spise ganske store mengder grønnsaker uten å få så høyt kh-inntak, så lenge man velger type grønnskaer med omhu. Men, som du sier, start med å kutte nøtteposen og barer også kan du jo se hva som skjer og ta det derifra. |
Jeg pleide å spise atkinsbarer tidligere. Jeg erstattet de med en tykk osteskive. Det finnes posjonspakninger med ost du kan rive med deg i farten i en butikk, eller du kan skjære en skive ost hjemme og putte i en boks. Jeg bruker å ha oppstekte kyllingbryst i kjøleskapet. De er kjekke å ha med i veska. Om morgenen tar jeg en filet og heller olje over og krydrer, putter i en boks og tar med en gaffel. Det er lettvint som bare det. Lykke til!! Avokado er forresten en super fettkilde du kan bruke som dressingerstatning i salat.
|
Sitat:
|
Det er jeg glad for å høre. Kom på at et par ferdigkokte egg med smør og salt på også er lettvint å ta med. LYKKE TIL!! Heier på deg.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26. |