![]() |
Sv: Frustrert
Sitat:
|
Det er kanskje ikke så lett for dere som er nye å se det, men dette er garantert et fabrikkert innlegg. Les igjen, da ... Det er en parodi!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg kjøper alltid creme fraiche jeg :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Forumtroll kan være så mangt, men som regel starter de tråder uten rot i virkeligheten for å provosere, lage kvalm etc.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nuvel, jeg syns nå jeg svarte sånn tålelig bra selv da, om jeg får si det selv:D
|
Sitat:
Det skal sies at mange som har erfaring forsøker å svare saklig og informativt etter beste evne på endeløse poster fra nye. Dette er helt greit. Mange av spørsmålene går igjen, og da blir man oppgitt over at folk ikke bruker søke-funksjonen eller har satt seg inn i de forskjellige metodene. Dette er ikke fullt så greit. Det er lov å legge inn liiiiittte biiiitte grann egeninnsats også. I tillegg dukker det opp nye brukere som helt klart er ute etter å lage støy. Det er ingen bombe for deg at lavkarbo er uglesett, og at mange vil hevde at det er usunt? Men jeg liker at du er empatisk og tar et standpunkt. Ta en pust i bakken dog, og vurder hvorvidt "veteraner" har grunn til å bli irriterte i visse sammenhenger. Vennlig Ignite. |
Sitat:
|
Ok.
|
FOrumet er for alle. og da må de nye faktisk tilpasse seg etter hvordan det ER her. Det skader ikke å søke opp før man spør om noe. Som regel har det blitt spurt om tidligere.. Det er da virkelig ikke nødvendig med 1000 tråder der alle spør om det samme? Og uten de gamle hadde vi "nye" ikke fått noe hjelp heller.. Overfylles forumet med negative nybegynnere som klager etter 1-2 uker så stikker nok de "gamle" fort.. hvem orker å sitte å svare på det samme hver dag :p
|
Sitat:
|
nei men nå mente jeg jo faktisk de som spør om det samme hele tiden og ikke de som spør om andre ting .. :) Er mange som spør om ting som har blitt spurt før..
|
Sitat:
|
Og når man klager etter 2!! dager på en kur at man ikke går ned, da er det ikke rart man ikke blir tatt så veldig seriøst :P OG heller ikke svarer tilbake.. Er vel høflig å gi en respons når mange tar seg tid å svare på innlegget.. (det andre altså, ikke dette..)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37. |