![]() |
Sv: Julebordsantrekk
Sitat:
|
Sitat:
Det hørtes veldig bra ut!!:) Du kommer til å bli kjempefin!! Hva med en litt stor ring? Dersom du ikke kan bruke øredobber.. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Eller koksgrå strømpebukse som liksom er mer gjennomsiktig enn vanlige strømpebukser?? Og med søm bak??
|
Hudfarga strømpebukser? Nei takk, det er sånn som bestemor bruker :P
Har kun svarte slim-fit nylonstrømper :P |
Sitat:
|
Dette var det eneste bildet jeg fant av det jeg tenkte på... :rodme:
http://www.simplylegavenue.co.uk/ima...kings_1000.jpg |
Hvor mange denier strømpebuksen er har mye å si for hvordan fargen blir på beina. Jo tynnere jo bedre er det!
|
Haha..du får garantert oppmerksomhet om du stiller sånn på julebord:D
|
Sitat:
Kjole utenpå da! :lol: Men jeg elsker å kle meg på den måten når jeg skal på fest. Sambo VET nemlig hva jeg har på under kjolen og surrer rundt meg hele kvelden. De andre ser jo ikke om jeg har vanlig strømpebukse eller strømper på.. :lol: |
Sitat:
|
Ikke for å være kjip, men den sømmen... DET er vel 80-talls? :o Mangler bare en liten sløyfe nederst.
På vinterstid syns jeg svarts strømper helt klart er penest. Spesilet sammen med støvletter. Hudfarge blir litt for mye "jeg later som det er sommer fortsatt". Syns jeg da. Forøvrig syns jeg ikke rødt er pent direkte på hud uansett, jeg bruker alltid svart til det for kontrastene bringer frem hverandre. Selv ville jeg kanskje gått for noe sånt for å røffe det opp litt: http://www.jig.no/nettingstromper_tett/P_311 |
Sitat:
|
Massevis av strømper HER! :heia: Skal jaggu bestille! :o
Menn liker stort sett ALLTID søm på damenes strømper. :lol: |
Sitat:
Da er det mye mer sofistikert og lekkert med søm bak synes jeg. :) |
Sitat:
Og ja, grensa med nettingstrømper er hårfin. Men bare en enkel ting som å velge den med minst hull kan gjøre den superstillig sammen med en enkel kjole og endel bling. Og av en eller annen grunn syns jeg man får smalere ankler i netting, og det er jo aldri feil. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tror hudfarget til rød kjole. Det blir ikke for sterk kontrast med svarte sko da? Hvis du velger støvlettene kan du jo vurdere svart strømpebukse, ellers så får du tre farger etter hverandre oppover. Mest mulig samme farge på et antrekk virker forlengende.
|
Sitat:
hehe:) Ja takk:) |
Svarte strømper går ann hvis det er ikke så TETTE strømper.. Men vanlig svart strømpebukse til rød kjole blir for stor kontrast... Mener nu jeg da.. Det samme med sobrun, men hudfarget KAN fungere! hvis den er lys!
|
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41. |