![]() |
Sv: I ketose, men går ikke ned i vekt ...
Sitat:
|
Sitat:
Så bra du har funnet ut at rent, fett kjøtt er perfekt for deg. Det er det jo det beste å spise. |
Sitat:
Takk for de gode tipsene :):) |
Sitat:
Kjenner jeg gleder meg til å prøve hver gang jeg får gode råd og ideer fra alle her inne... Morsomt! :D |
Sitat:
I tillegg kan du også velge mellom en frokostgrøt (har ikke prøvd ennå), eller ferdige rundstykker (disse synes jeg er så gode, at jeg bruker ikke pålegg på engang). Sjekk ut siden www.spisdegslank.no, og se selv om det er noe du har lyst til å benytte deg av der. Jeg har selv tenkt å fortsette med brødmix, syltetøy derfra er godt, og en del andre produkter, men skal snart gå over til å lage en del middager selv, for å gjøre hverdagen enklere (må uansett lage middag til ungene). Lykke til, uansett hva du velger :-D |
Skyr med fløte på er knallgodt. Men pass på å velge den som ikke inneholder sukker. Du finner fort ut av hvilken det er ;) (de små boksene)
Enkelt og kjapt, og du får kjøpt det i de fleste butikker. Så tar du med deg fløten hjem å lager en god saus, evt har fløte oppi kaffekoppen på jobb og ;) Masse fett ;) :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59. |