Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   yndlingsparfymen! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3884)

Nille 25-02-05 13:08

For dere som er interessert i parfyme vil jeg anbefale Patrick Suskinds bok "Parfyme" eller "Perfume" - Det er en roman om en mann som har vannvittig god luktesans og som lager parfyme.... Skal ikke røpe mer, men den er så godt skrevet at jeg kjente luktene da jeg leste !!:D

Albertine 25-02-05 13:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
For dere som er interessert i parfyme vil jeg anbefale Patrick Suskinds bok "Parfyme" eller "Perfume" - Det er en roman om en mann som har vannvittig god luktesans og som lager parfyme.... Skal ikke røpe mer, men den er så godt skrevet at jeg kjente luktene da jeg leste !!:D

Den har jeg lest....*grøss*

Huldr 25-02-05 13:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille

:ja: Utrolig bra bok. Ikke for de ømfintlige akkurat... :eek:

Jeg liker ikke så godt å gå med parfyme... men jeg liker herreparfyme... *snuuus* :rulleøyne

friflex 25-02-05 16:12

Hah!

Endelig en hvilken/hva slag produkt liker dere best-tråd jeg kan være med på:D

Skjørt og kjoletrådene osv har på en måte ikke passet meg helt;)

Jeg har brukt Aqua di Gio fra Armani siste 6åra, nå kjøpte jeg også den nye fra Armani: Black Code da jeg var i London.

Har ellers hatt Hugo Boss, Boss fra jeg var ca konfirmant, og fikk en Tommy Hilfiger i gave en gang, men Aqua di Gio er og blir favoritten stort sett, lukter så friskt og sporty på en måte... Den Black Code er mye "tyngre" og krydderaktig, men god lukt av den og:ja:

MHM 25-02-05 16:53

HATER parfyme jeg...! Er ikke av typen som går og sniffer på flaskene på TaxFree. Er svært kresen på alle slags såper, hud- hårprodukter også, mye pga lukta. Men jeg har funnet en som jeg liker (og som både mannen min og Fedonisten liker, og da er jo alle tre fornøyde... :D ). Det er Mysteri fra Naomi Campbell. Sikkert fordi jeg er så mystisk av meg.... :cool:

Herreparfymer liker jeg VELDIG godt! (Klø meg på ryggen og lukt godt, og jeg er FANGET... :D ) Har ingen spesiell favoritt. Men mannen min bruker Lagerfeldt, og det lukter HAM og GODT. Jeg har kjøpt mye annet til ham opp igjennom årene, men alt blir bare redusert til myggstift-lukt. Han er dømt til å ha Lagerfeldt resten av livet... :rolleyes:

Tror jeg skal skrive opp en liste over hva folk bruker her jeg, så skal jeg ta den med i et parfymeri og lukte på dere! :D :p

RAGNA 25-02-05 18:29

Jeg liker godt Boss Woman. Søt og blomstrende, som meg selv... :D Ehh... :p

Aline 25-02-05 19:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Den Black Code er mye "tyngre" og krydderaktig,

sånt liker vi :D (og med vi, så mener jeg vel egentlig jeg... :rolleyes: )

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.