![]() |
Sv: Noen som har prøvd denne boken? (Bakeglede uten sukker)
Sitat:
|
Lånte denne på biblioteket i dag og ja, jeg synes mange av oppskriftene var like. Har ikke sett på søtningstoffmengdene, men har tenkt til å bake kokoskaken til helgen. :) Skal smake meg frem til søtningsstoffet.
|
Hei hei folkens - hyggelig å lese kommentarer om bøkene våre på lavkarbo.no - vi har fått høre dette fra flere, at Rogneby er ganske generøs med sukrinmengdene. Her må man smake seg litt frem, og vi er interessert i å høre tilbakemeldinger på alle som har erstattet deler av sukrinmengden med stevia.
Men etter at denne boken kom, så ble vi nedringt av helsekost, dagligvare og andre som lurte på hva sukrin var og hva Bakepro var. Så det fikk fart på de produktene i helsekosten, det er helt klart. |
Noen kommenterte Bountyoppskriften: den fikset jeg å lage fint fra boken, gikk easy.
Verre var det å fikse en mandel/suksessterte ... så om noen kan hjelpe meg med en god oppskrift der .. pls send :D |
Sitat:
Helles nøttemarengs med gul krem. Laget flere ganger og holder ca to dager i kjøleskapet selv om vi bare er to i husstanden...:o |
Sitat:
Den ble utsaatt for angrep her i huset.:p Men bunnen kan være litt vanskelig å få til, den blir fort veldig hard/sprø og søtstoffet er vabskelig synes jeg... første gange jeg laget den smaket den naturlig søt, andre gangen var det issmak etter sukrinet... tror jeg gjorde det likt...:confused: |
Jeg har også boken forresten, men har ikke fått prøvd ut oppskriftene enda. Jeg har hittil lest den som inspirasjon og prøvd å lære litt :)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37. |