![]() |
Sv: Hjelp!
Sitat:
|
Ja, hvorfor gjøre det mer komplisert enn det er tenkte jeg :p
|
Sitat:
Er nok en vanlig feil at man ikke tenker på at 100g kjøtt ikke inneholder 100g protein! Altså, jeg vet det, men er man helt ny på å telle, har man vel aldri tenkt på det før!:p |
Et lite spm til fra meg her.....Jeg har forstått det sånn at jeg skal holde meg til maks 15 karber til dagen, jeg er på Ketolyse, men ser at du skriver du spiser så mye grønnsaker du vil, halve tallerken full, har jeg misforstått dette?
|
Sitat:
Vei opp allt med karber i, tell og regn ut. Ligg på mellom 15 og 20 karber om dagen, hvor mesteparten skal komme fra grønnsaker. Litt arbeid er det i starten, men det setter seg fort i fingrene og ting blir lettere å ta på øyemål etterhvert. Et tips: Husk å se i filosofiboksene til de som gir svar. Om det faktisk er svar fra de som går på ketolysekuren eller andre dietter :ja: |
Sitat:
prøver å forstå meg på programmet "mat på data! som ikke var det mest logiske å sette seg inn i -men nå tror jeg at jeg forstår.. Tusen takk for at alle dere som kan dette svarer -det er så frustrerende når man står fast :) og greit med oppklaring på dette proteininnhold i kylling osv -det ville ikke falt meg inn å tenkt anderledes på det? haha..så logisk ,but still not :D |
Sitat:
Har brukt mat på data og registrert alle dagens måltider -laget mat som jeg ellers har gjort siste ukene.MEN,denne gangen veid grønnsakene og tallene viser 5 % karb. 23 % protein og 72 % fett :) Hahah føler meg nesten stolt! Men takk til deg, du har oppklart mye :) |
Sitat:
Det er vel heller slik at de som svarer bør titte i filosofiboksen til de som spør :) |
Sitat:
|
bare slenger inn et JEG HAR GÅTT NED 1 1/2 KILO.. juhuuuuuuu! jeg er så glad :)
|
Sitat:
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17. |