![]() |
Sv: Om hvorfor man overspiser
Det er aldri forsent å ta en utdannelse! Jeg ble blomsterdekoratør i en alder av 47:)
Og selv om jeg ikke jobber som det idag...er jeg utrolig stolt og glad for at jeg fullførte:heia: |
Sitat:
|
Æsj, en typisk spisedag for meg i dag.. Spiste frokost, men ville bare spise mer og mer og mer.. Det gikk med baconsvor og nøtter, og atkins-sjokkis og fun light.. og fanta zero :s Ble litt for mye av det "gode". Føltes ikke bra. Vel vel, sprakk i allefall på lavkarbo og ikke julemarsipanen som lå i kjøleskapet!
|
Så da? Du sprakk ikke, all maten var lov. Nå må du la deg få lov til dette og gi deg selv litt ros!
|
Men det fremstiller fremdeles den motbydelige følelsen av å ikke ha kontroll, pluss at vekta fortsetter å gå opp, enda jeg er i ketose :s Får vel bare være tålmodig, men disse to kombinert er ingen motivasjonsboost akkurat.
Men ja, all ære til meg selv for å ikke ta noe som var ulovlig i allefall :) |
Sitat:
Jeg lurer på om en del av oss har kropper som ikke er helt i vater når slike ting skjer. Jeg må som nevnt ørten ganger før spise ned i spisdegslank-kcal mengde for å gå ned - og jeg synes da at det blir litt lite for denne rimelige store kroppen (fremdeles)... vi det da sørge for at den får nok næring til de viktige oppgavene den skal gjøre - og vil jeg få nok energi til å fungere i hverdagen (uten å trene nå da)? For min del blir jeg styggdårlig av å spise høykarbomat pga chronsen, så det er ikke aktuelt å verken "grave seg ned i tide" eller "snu om været forverres" hehe... Ville bare gi en liten oppmuntring fra noen som vet hvor lite motiverende det er når man selger smør (SPISER det ihvertfall) og ikke får betalt for innsatsen! :) HOLD UT! |
slettet
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47. |