![]() |
Sv: Vi som rocker!
I går kveld rocket jeg i 15 min :heia:
|
Rocket 20 min på fredag. Har vært syk i det siste. Satser på mer rocking denne uka :)
|
Hei..
Kan jeg slenge meg på?? MÅ bli flinkere.. hadde den sinnsykt smale midjen i fjor etter kun 15 min hver dag.. Har den på 1.7 kg og har som må å rocke 15-30 min hver dag frem til sommeren :D Skal se om jeg finner målbånd ;) Trenger noen til å pushe late meg litt :p hehe.. |
Sleng deg på!
Trenger noen som kan pushe oss vi også, tror jeg. Ihvertfall jeg. |
30 min i dag :heia:
|
30 min? Steike, klarer ikke mer enn 10-15 min før jeg er lei. :p
Har jo glemt å skrive inn her. Men på lørdag rocket jeg 10 min. |
Med noe kul musikk eller noe bra på tv, så går det av seg selv.
|
Ok, jeg føøøler presset. skal ta 30 min foran tv etterpå når middagen har fått synke ;) Skal se om jeg ikke finner noe bra på tv i kveld ;)
|
Der var 15 min gjennomført.. 5 til en side, så 5 til andre siden, så 5 igjen.. så jeg må ta en 15 min økt til ;) Bare vente til Top model begynner ;)
|
Ble det en økt til? ;)
|
Ja, :D Mormoren min kom på besøk, men eg rocka mens eg prata med ho, ble nesten 20 min til ;) skal ta meg en økt til nå før eg skal dusje, må bare la frokosten sige litt.. Heima med sykt barn skjønner dere ;)Sov litt lenge ;)
|
hiver meg på her jeg da min rockering har støvet ned lenge nå... på tide å finne den frem igjen da...
|
Kom igjen ninasov :heia:
|
30 min tidligere i kveld :heia:
|
30 min :heia:
|
Da har jeg kjøpt meg rockering!! :D Bare 250kr på clas ohlson, 1,5kg..
Får det forsåvidt til, men er jo sååå vondt.... Hvordan i alle dager klarer dere 20 og 30 min.. Start midje 86cm Ved navle +6, altså 92cm.. Ble 5 min i dag, tror nok jeg er blå imorgen.. Men jeg blir med videre :) |
LilleRosa, det kommer seg. Ta litt og litt i begynnelsen.
Første gang var jeg helt i hundre fordi jeg klarte 30 sek :smile: Syntes du var flink som klarte 5 min :D |
Hei jenter..
Kom nettopp hjem fra en time Step, har hatt en helt sinnsyk hodepine i hele dag,men kom meg gjennom timen :D Får ta en time med rockeringen i morra, for det ble ikke noe rocking i går heller :( Hehe.. Flinke dere er ;) Stå på :D |
AAAOOO... Har fått drøye blåmerker på begge hoftebeina, så blir ikke noe rocking på meg i dag. Det ble rett i joggebuksa etter en noe smertefull dag med dongeribukse og mye sitting..
Men fikk vært på zumba i dag, så har da fått trent :) Blir tur i helga, så kommer sterkt tilbake på mandag!! |
Hei alle dere flinke rockere!!! Blir så inspirert av dere, så har lyst å begynne å rocke selv jeg:p Men, ser dere skriver at det er best med en tung ring. Hvor tung er en tung ring? Og hvor har dere kjøpt disse? Nettet? Klem:)
|
Jeg har innersvingen sin.
http://www.rockeringer.no/Storrelser.html Står her at den tyngste skal brukes om du er i god form og magemuskler, men min erfaring er at den er lettere å rocke med. Det var også det jeg ble fortalt på treningstudioet. Den selges forskjellige steder og er sikkert litt forskjell i prisen. Jeg er syk for tiden med forkjølelse og vondt i hele kroppen, så jeg har ikke rocket siden onsdag. |
Rocker litt jeg også hver kveld.. men greier ikke få den til å være oppe lenge enda:)
|
Nå er jeg ferdig å flytte, rockeringen er pakket opp og jeg er endelig i gang med rockingen.
2 minutter hver vei, altså 4 minutter i dag. |
Må legge til at det var grusomt vondt!
Vitale mål 90 cm smaleste 99 cm navlen 106 cm bredeste Hvor ofte er det vits å måle egentlig? Annenhver uke eller en gang i mnd? |
Tror jeg måler en gang i mnd.
Øvelse gjør mester, og ja, det gjør vondt i begynnelsen. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52. |