Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Pupper (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40529)

langaard 11-02-11 15:30

Sv: Pupper

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av RaoulDuke (Innlegg 1027541)
*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet :p)

:lol::lol:

Photobscura 11-02-11 15:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av RaoulDuke (Innlegg 1027541)
*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet :p)

Knis! Snakker vi moobs, eller? I så tilfelle er det litt greit å bli kvitt dem, ja!

RaoulDuke 11-02-11 15:42

Nuff said (Noen burde gi stakkaren litt info om lavkarbo :cool:)

Deanna 11-02-11 16:58

Mine bør i grunn krympe i rekordfart sånn at jeg kommer inn i noen mindre BH-er. La oss bare si at jeg lever farlig med noen av dem jeg bruker nå. Litt som å henge i en tynn, tynn tråd, so to speak.

utolmodig 11-02-11 18:28

"GLOBES OF LOVE!!! " or "mini-tits " sitat Peanut, min helt:p

lifejack 11-02-11 18:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1027252)
Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"! :D
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Takk for at du minte meg på denne øvelsen igjen! Den hadde visst glidd ut av hukommelsen. Du får passe på å skrive om den med jevne mellomrom, hvis ikke skylder jeg på deg når jeg får hengepupper:mad::p

Photobscura 11-02-11 19:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lifejack (Innlegg 1027704)
Takk for at du minte meg på denne øvelsen igjen! Den hadde visst glidd ut av hukommelsen. Du får passe på å skrive om den med jevne mellomrom, hvis ikke skylder jeg på deg når jeg får hengepupper:mad::p

Haha! Ja, for all del! :p

aktivjente 11-02-11 19:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HeleneV (Innlegg 1027041)
... Men rompa derimot... :mad: Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...:p

:lol::lol::lol: Kjenner meg godt igjen her ja :p

Timiane 11-02-11 20:26

Interesant tråd. Hiver meg med.:D Mine pupper har minsket og jeg håper de blir mindre. Henger gjør de også, men har ellers valker og de blir ikke borte ser det ut til. Får bare slanke meg videre.:)

langaard 11-02-11 20:35

Kommentar fra gubben for noen år siden: Du trenger da ikke bh, du kan bare la dem hvile oppå magen!:eek::lol:

Grethe B 11-02-11 21:24

For en herlig og humoristisk tråd!!
Bare så det er sagt.. jeg har pupper for første gang i hele mitt liv... så lenge DET varer :o

Kitsu 11-02-11 23:02

Jaja, har nettopp opplevd den positive siden med krympende fordeler på egen kropp. Jogget meg en tur på gode 5km, og ikke noe vondt i puppene - selv om jeg bare brukte en sånn treningstopp, ikke en faktisk "BH". Etter å ha løpt ned både Mulensvingene og Breistølen i Sandviken er det imponerende. Før i tiden hadde det betydd bounce-ow-bounce-ow-bounce-ow hele vei'n ned.

Og nå er jeg kald, ergo slappfiskene av noen pupper ser bedre ut en ellers. XD Kunne ikke de sett sånn ut hele tiden? *geiper*

langaard 12-02-11 00:22

He he:) ja de puppa di puppa:D TIL BEKYMMER OG BESVÆR:D

amnesia 12-02-11 00:32

jeg bekymrer meg veldig for puppene mine når jeg går ned i vekt! Bruker størrelse 75g, og er ganske redd for at hvis jeg blir tynnere, kommer huden til å henge nedpå magen!

LeneM 12-02-11 00:33

Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså ;) )

Tenkte nok vi trengte litt humor på her og, og ikke bare fokus på kg og cm :D

lifejack 12-02-11 00:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LeneM (Innlegg 1028063)
Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså ;) )

LOL!!! Bokstavelig talt:D

malleleo 12-02-11 22:41

jeg har jo allerede små pupper som 110 kg.. hvordan skal dette gå:eek:

Thea1980 12-02-11 23:03

Mye heller str 75B og ikke i veien i det hele tatt når jeg trener enn str x? og dobbel sportsBH! Husker på videregående at det var pinlig å dra frem BH nummer to i garderoben....

Fniste litt når Anne Anka gikk ut å sa at det var juks å bruke pushupBH fordi det lurte mannen. Hah! Pushup is my friend:-D

Val 13-02-11 01:18

Hehe morsom tråd:) Ser man "pupper" må man liksom titte...

Puppene mine er like store/små uavhengig av vekta. Hva betyr det? Er det bare vev og kjertler inni der?

Bombus 13-02-11 12:07

Tråder som dette forlenger livet, helt sikkert.

Nei, det eneste som drar seg oppover med alderen er som kjent tannkjøttet.

Bakdelen med fordelene er at de er i veien, mens fordelen med bakdelen at de som har mye av den sannsynligvis kan trøste seg med at de er mindre disponert for diabetes og hjertesynkom. Tror jeg.

sigboh 22-03-11 15:12

Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm:confused:) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

vimsen85 22-03-11 17:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1063418)
Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm:confused:) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

:lol:
Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

sigboh 22-03-11 18:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1063471)
:lol:
Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen :D

vimsen85 22-03-11 18:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1063536)
Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen :D

Får man det når man er så ung altså? Ja, lykke til med det da! Jeg har nå endelig lært meg å sette pris på de jeg har (liker at de er litt store jeg.. :p )

Nnem 22-03-11 19:11

Morsom tråd. :D

Min er forøvrig en H cup som har ammet 2 barn = ligger på magen. Kan ta hele hånden under. Så mye henger den:( og er bare 25.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.