Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Dere som spiser lite (null) karbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40620)

Tiki 14-02-11 22:12

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Til dere som spiser tilnærmet 0 karbo, får dere ikke hodepine?

Jeg merker det de dagene jeg har spist lite grønnsaker, eller hvis det går for langt på dag før jeg får i meg endel grønt. Hjelper nok å ta ketolysatbl. stabilt, men ikke nok for meg.

Er også litt nyskjerrig på dette, men redd for å bli svimmel, bli ør og få hodepine.

Charlott 14-02-11 22:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tiki (Innlegg 1030510)

Nope :D Føler meg egentlig best med tilnærmet null karbo, kroppen kjennes bedre og hodet er like lykkelig "i sin egen lille verden" som alltid :p

wevi 14-02-11 23:01

Jep :)

ada-emilie 15-02-11 23:38

Den hodepinen;-sikker på at den ikke skyldes væskemangel? Det er jo litt væske i grønnsaker, så du trenger enda mer væske om du kutter ut de.

Tiki 16-02-11 07:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie (Innlegg 1031469)
Den hodepinen;-sikker på at den ikke skyldes væskemangel? Det er jo litt væske i grønnsaker, så du trenger enda mer væske om du kutter ut de.

Tja. Jeg drikker virkelig minst 3 liter rent vann om dagen sånn vanligvis, i tillegg kommer te og nå om dagen koffeinfri kaffe.

Men klart kan vel prøve å pøse på mere hvis jeg skal prøve dette her.

Men har jeg hodepine / ør i hodet før lunch og så spiser salaten min, så hjelper det rimelig raskt.

Rin 16-02-11 11:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tiki (Innlegg 1030510)

Jeg gjør ikke det - da hadde jeg ikke valgt å spise sånn :p - men det er mange som verken fungerer særlig bra eller går ned i vekt om de ikke får i seg en viss mengde karbohydrater, altså. Det viktigste er å lytte til kroppen!

Jabba 17-02-11 12:24

Avocado ja....det hadde jeg jo nesten glemt ut....Det kan jge kjøpe å ha som tilbehør til middagen min!

Dette tilnærmet 0 karbo opplegget ser ut til å få ting til å skje iallefall....Nedgang på 900 gram! *liker*

herregud 17-02-11 16:05

Jeg forsøkte å spise 0 karbohydrater i 3-4 mnd, men merket ikke noen stor forskjell annet enn at jeg trengte færre måltider pr dag. Men pga veldig mye fett i maten så ble antallet kcal omtrent det samme. Årsaken til at jeg ikke merket noen forskjell kan jo være at jeg er noenlunde ferdigslanket. Tror ikke jeg har så veldig mye fett igjen å miste.

Jeg begynte å spise litt grønnsaker igjen nå i Januar, men det har heller ikke gjort noe utslag på vekta. Så jeg tror at hvis jeg skal lenger ned i vekt så må jeg nok desverre trene mer og spise mindre :( (Alternativt, prøve den umulige oppgven med å godta kroppen som den er :))

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.