![]() |
Sv: Noen som vil være med i måletråden for januar/februar startere?
Hadde planer om å legge ut mål i dag men fikk akkurat mensen og føler meg som en blubb:(, så tenker jeg måler fredag denne uken:D Så flinke dere andre har vært;)
|
Sv: Noen som vil være med i måletråden for januar/februar startere
Sitat:
|
Sitat:
har også tatt bilder, som jeg håper jeg skal kunne se forskjell på etterhvert, men de har jeg gjemt i mang mange mapper på pcen :flau: ikke tenkt å se på de på leeeeenge... men tusen takk for inspirasjonen :) |
:eek:Ja, nå har jeg kutta røyken som har vært min trofaste følgesvenn i altfor mange år:eek: Nå kommer vel kiloene på som straff:eek: Herregud det her er vanskelig:eek: HJELP!!
|
Så flink du er :heia::heia:
Jeg er sikker på at du klarer det :klem: Masse lykke til !!!! :snill: |
:)
Sitat:
|
Sitat:
Gøy ikke sant? |
Sitat:
Jeg håper dere klarer det begge to, det er jammen tøft :klem: |
Sitat:
Så det var gøy ja, neste gang vekten stagnerer skal jeg ta frem målebåndet igjen, å håpe det har falt av en cm til :D |
Hallo alle dere!
også jeg som trodde jeg var nesten alene om å holde seg i ketose, og at vekta står nærmest på stedet hvil!!! Og så ser jeg jo her at vi er flere!!! Og det var (misforstå meg ikke) en kjempestor lettelse. For jeg har virkelig ikke forstått dette her....... Jeg har ikke vært flink til å måle meg, men har gått inn to hull på beltet mitt, så det betyr jo at midjemålet ihvertfall er blitt mindre :-) Så nå skal jeg finne fram målebåndet og kaste vekta!!! Dagens mål (22.02.2011) er: (huff, vet ikke om jeg tør se engang jeg) Midje: 107 cm Rumpe: 113 cm Bryst: 100 cm |
Da har jeg tatt mot til meg å måle igjen. Puppene krymper først som vanlig,søren og:D
Er nå i min uke 5 og sammenligner med første mål som var i uke 3. Brystvidde 128 cm(uke3)--117 uke 5. -11cm Under bryst 100 cm--104, +4cm Livvidde 105 cm--109, +4cm Magemål 117 cm--114, -3cm Hoftevidde 129 cm--129, på stedet hvil |
Husk at det er ikke sikkert at puppene krymper så mye! Det kan være fett fra ryggen! Det er vel litt trøst;)
|
Sist (på easylife for mange år siden) så krympet dessverre mine pupper mye også, til slutt så de ut som "vrengte bukselommer" :rolleyes:
Å jeg tror nok at de minker ned endel nå også, akuratt som om det forsvinner lettere derfra enn fra lårene... men jeg vet ikke om det stemmer..det føles ihvertfall sånn.. Mannen min "trøstet" meg med at dersom de ble sånn igjen,så kunne jeg jo bare "heise" de opp igjen etterpå :p han der altså hehehe Ikke fylle de eller noe,bare få de opp igjen der de skulle ære, men for han hadde det ingen betydning sa han ;) Jeg syns ikke det var så kjekt sist, når jeg gikk ned så ,mye, å måtte "rulle" de oppi bh-en, så han husket nok det ;) :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Heldigvis bryr ikke mannen seg om det her heller, men han fleipet om det over, siden det plaget meg sånn sist ;)
Min mann syns ikke jeg skal gå ned i vekt engang, så han og kompisen hans diskuterer det hver gang han er her, at det ikke kommer til å være noe igjen av meg, at jeg må være som jeg er :rolleyes: men syns faktisk at det er kjekkere at de er sånn enn at de hadde mast om at jeg burde gå ned.. |
hei, jeg vil også være med. målet mitt er ned 100cm :D:D:D og 28kg :confused:
arm: 34 - 31,5 (-2,5) bryst: 120 - 109 (-11) under brystet: 95 - 87 (-8) midje: 105 - 92 (-13) mage: 113 - 107 (-6) hofter: 110 - 106 (-4) lår: 68 - 62,5 (-5,5) legg: 41 - 41 (0) - 58cm :D:D:D |
Sitat:
|
Veiedag, -1,1 kg:D:D
Startvekt- 14.01- 70,1 kg 1. uke- 21.01- 69,3 kg -0,8 kg 2. uke- 28.01- 68,9 kg -0,4 kg 3. uke- 04.02- 68,2 kg -0,7 kg 4. uke- 11.02- 67,1 kg -1,1 kg:D:D:D 5. uke- 18.02- 66,9 kg -0,2 kg:mad: 6. uke- 25.02- 65,8 kg -1,1 kg |
Sitat:
|
Kjempebra! Du går raskt ned i vekt til å ha så lite å ta av;)
|
Ja da har jeg målt å veid! Målt meg flere steder for å få et bredere utgangspunkt.
Siden forige fradag: Vekt: 82kg ( ingen endring) Overarm: 36 cm. ( ikke målt før) Bryst: 106 cm ( ikke målt før) Under bryst: 86 cm ( 0cm) 2cm over navelen: 96 cm (0cm) Hofte: 101 cm ( -5cm) Rompe: 110 cm ( ikke målt før) Lår: 60 cm ( ikke målt før) Legg: 41 cm ( ikke målt før) Da tar jeg dette som utganspunkt, og fortsetter hver fredag;) |
Sitat:
Ja er heldig der, men regner med det kommer litt stillstand om litt. Husen takk til deg å Hope 10. Spis videre damer:D |
Ny veiing i dag og ned 0,8 kg. Dette er på 14 dager. Men jeg er fornøyd jeg :-).
0,5 cm rundt magen fra 86 til 85,5. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23. |