![]() |
Sv: Sukkerfri sweet chilisaus
Det blir dessverre en dyr saus....de skulle ha den nette sum av USD 38 å sende en flaske med saus.... 60 dollar for 4 flasker......
Det værste er at jeg nesten vurderer det......slik aus er jo sååååå god!!! |
Kjøpte denne i dag, gleder meg til å smake! :D
|
Sitat:
En lokal butikk eller en kjedebutikk? |
Sitat:
Sitat:
|
Jeg kjøpte det i en thai butikk, så den er lokal..
Apropo chilisaus.. Noen som har en "vårrull" oppskrift? |
Vårruller hadde vært top notch.
|
Det skal finnes oppskrift på slik saus her inne. Man kan jo bare bruke sukralose eller sukrin i selv.
|
Sitat:
Mye snarere, billigere og lettere og kjøpe. |
Den var vanvittig digg!! Sterkere enn den "gamle" jeg har i skapet :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
(håper jeg ikke er for frekk nå...):o |
Sitat:
|
Spør du meg så syns jeg den hjemmelagde her er grei og du slipper så sitte flere timer på ramma etterpå.
|
Sitat:
Takker og bukker! Da håper jeg du finner! |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg har nå vært innom en innvandrerbutikk og spurt, der hadde de den ikke. Men jeg vet om 2 butikker til der de KANSKJE har den. Skal innom og spørre. Så får vi se der :) Noen av dere som bor i Bergen som vet hvor man får tak i?
|
Jeg har skrevet mail til flere av matvarekjedene her i byen jeg bor og spurt om de har denne i sortimentet. Jeg sendte nok 7-8 mail og fikk 1 - ett svar. Det er for dårlig! Selv om de ikke har den kan de vel iallefall svare!
Uansett - en snill dame på en av Helgø butikkene i Rogaland skulle undersøke om de kunne få den inn i sortimentet! Håper det ordner seg! Jeg etterspør sjokoladen fra Sukkerfritt hver gang jeg er å handler! På den måten håper jeg butikkene hører det nok og etterhvert tar hintet! Jo flere som "maser" - jo større sjangs for å få "våre" produkter inn i butikkhyllene! |
Sitat:
Det var en butikk jeg kjøpte fra.. |
Jeg bestilte nettopp fra Sukkerfritt.com så jeg tror ikke det. Hører snakk om at mange REMA butikker også fører varer fra dem.....bare ikke min lokale REMA selvfølgelig....
|
Sitat:
Sitat:
|
Gode nyheter til dere som har lyst til å prøve denne sausen.....den er observert i hyllene til en innvandrerbutikk på Kvadrat (Rogaland)!!!
Jeg skal ta meg en tur ut dit snarest (men det kan godt gå et par uker - har sjeldent ærend den vei) og hvis jeg skal plukke med meg til noen er det bare å hyle ut i tråden!!! Så får vi bare håpe at de ikke blir utsolgt med det første! |
Har enda ikke funnet den i Bergen.
|
Jeg har nå hatt meg et av de beste måltidene jeg har spist på lavkarbo! Og den inneholdt denne sausen! Fytti katta den var god!!!
Stekte svinekjøtt i biter på panna sammen med championg, paprika, rosenkål, avocado og reker. Mot slutten hadde jeg i chilisaus, litt soyasaus og vann og lot det bli varmt. Strødde over sesamfrø før servering......NAM, NAM!!!!! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40. |