![]() |
Sv: Stillstand
Sitat:
vis du spiser veldi mye proteiner vil du antagligvis gå opp i vekt. proteiner er jo som byggesteiner for musklene. Du skriver ikke noe om trening? |
Da ser det ut til at stillstanden min offisielt er over! Jeg var redd for at det skulle fortsette inn i evigheten, siden jeg ikke har veid så lite som nå siden barneskolen :p Min løsning (som jeg nevnte i et tidligere innlegg): Kutte fløte, ost og andre meieriprodukter (minus 2ss cottage cheese, viktig ingrediens i frokosten min). Jeg har spist like mye/lite kunstig søtning som før, for å utelukke at det var det som var problemet. Så nå skal jeg oppdatere tickeren min for første gang på leeenge, -600g :D Har egentlig gått ned 1.6kg de siste fire dagene, men gikk opp en kg forrige måned, så det blir 600g ned netto:) Hurra! Da er det håp for alle;)
|
Hei Cilia!
Jeg bare lurer på om du putter inn maten du spiser på diett.no eller andre steder for å se hvor mye kalorier/fett/proteiner/karbohydrater du spiser i løpet av en dag? I såfall ville jeg vært interessert i å høre om hvordan det har endret seg etter at du kuttet meieriprodukter? |
Sitat:
|
Sitat:
Har du også stagnert Val? Det er så vanskelig å være tålmodig da! :) Men det lønner seg til slutt! |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29. |