Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Lavkarbo-folk i Tromsø?! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41329)

Mara Laite 14-03-11 20:43

Sv: Lavkarbo-folk i Tromsø?!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av aktivjente (Innlegg 1055276)
Onsdag kl 18 på Cirka?

Jeg glemte av hele kaffen i dag. Lagde verdens beste fiskesuppe da jeg kom hjem fra treninga.

Kan ikke på onsdag :( er på Finnsnes hele dagen, er tilbake kl19 og har ambisjoner om å rekke Cycling Interval...

Hva er det du trener, Aktivjente? Kanskje vi sees hver dag :)))

aktivjente 14-03-11 20:47

Vi får finne en annen dag da. Torsdag eller neste søndag?

Jeg trener for tiden body pump på mandag, nike for runners tirsdag og torsdag, høy puls fredag, core puls lørdag og step styrke søndag. Blir spennende å møtes, for vi har helt sikkert sett hverandre på SATS :)

Mara Laite 15-03-11 19:38

Trener også Body Pump på mandager i byen! :)

Søndager passer meg aller best... Hvor kan man møtes da??

Mara Laite 15-03-11 19:41

Har nettopp spist kalkun filet i rød karrisaus med purreløk, litt tomater og paprika med jukseris! Himmelsk godt!

Siljenh 20-03-11 22:15

Hei. Jeg bor også i Tromsø. Er gjerne med på å møte andre lavkarboere her. Startet selv for en måned siden og har møtt en del skepsis og misstro, men jeg skal nok motbevise dem etter hvert. Heldigvis har jeg en mamma som også startet for en stund siden slik at vi kan gi hverandre støtte på veien.

have2 05-05-11 20:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Siljenh (Innlegg 1061952)
Hei. Jeg bor også i Tromsø. Er gjerne med på å møte andre lavkarboere her. Startet selv for en måned siden og har møtt en del skepsis og misstro, men jeg skal nok motbevise dem etter hvert. Heldigvis har jeg en mamma som også startet for en stund siden slik at vi kan gi hverandre støtte på veien.

Hvis du møter negative bemerkninger i forb. med eks. lunsj osv, så husk på at det er DU som får det positive av dette. Vektnedgang er en ting, men bedre helse, sunnere kropp og finere hud er også bra. Ja når til og med psoriassisen min er borte, er det mye å vinne.
Stå på:cool:

Pruttilutt 05-05-11 21:47

Jeg har falt heeelt av lasset. Finner ikke inspirasjon noen steder. Alt jeg har lyst på er makaroni med ketsjup. Varme rundstykker med smør. Cola. Ting jeg ikke engang likte FØR jeg starta ketolyse/lavkarbo.

Noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg litt? Flytta fra Bodø hvor min mamma var min store støttespiller, men klarer ikke selv lengre. Vond sirkel. Noen ideer?

Pruttilutt 30-05-11 20:58

Jenter og gutter - vi skal ikke gå sammen å starte regionslag til KOS?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.