![]() |
Sv: Hva er ditt FAVORITTMÅLTID?
Løvstek og brokkoligrateng med skinke i. Eggerøre med pølsebiter. Kavlipizza.
|
Min favoritt er ytrefilet med gorgonzolasaus og salat til.
Tett nr 2 er stekt kyllingfilet med grønn asparges og saus hollandaise. |
Tilbehørsfavoritten: blomkålmos tilsatt fløte, salt, pepper, muskat, smør og masse revet parmesanost.
Middagsfavoritten: Laks i form med masse grønnsaker, hollandaisesaus. Dessertfavoritten: Bringebær med sukrin og vaniljekesam. Snacksfavoritten: Hjemmelaget Troika. |
Sitat:
|
Sitat:
Marsipanoppskriften er ikke fulgt, laget med malte mandler. Ikke geleoppskriften heller, brukte sukkerfri gele på pose. |
favorittmiddagen nå er kyllingkjøttdeig, med kremost, ost, og rømme, servert med litt grønt :)
ellers har jeg forelsket meg i bringebær med cottage cheese og pisket krem, med sukrin på :) |
Ville bare gi et bittelite tips. Ser i oppskriftene på blomkål og blomkål/brokkolimos(som i mitt hode er en erstatning for potet/potetstappe) så er det en ting som mangler :p Det er gjerne ikke så vanlig å ha dette oppi, men da jeg lagde potetstappe, før i tiden, hadde jeg alltid oppi eggeplomme, og det er så godt! Dette har jeg fortsatt å ha oppi blomkålmosen. Det er jo en grei måte å få opp fettinnholdet, og setter virkelig en god smak. Men da må man være litt forsiktig med oppvarming etterpå ;)
|
Sv: Re: Hva er ditt FAVORITTMÅLTID?
Sitat:
|
Sv: Re: Hva er ditt FAVORITTMÅLTID?
Det beste jeg spiser akkurat nå er ommelett faktisk :) egg, litt vann, litt pepper, purreløk, salamipølse i biter og feta ost :D Jummy :D
|
Hjemmelagde kjøttkaker med broccoli, salat, smelta smør og tyttebær med sukrin:)
|
Sv: Hva er ditt favorittmåltid?
|
Sitat:
|
Ostelasagn, kyllingfillet med mozarella surret med bacon, servert med bearnais og aspargis, Kjøtt med fløtesoppsaus og grønsaker og Pizza uten bunn:) Nam nam!!
|
Elsker scones sammen med en kopp te. veldig britisk, hehe.
Mear sine scones MÅ dere prøve! fantastisk som enkel frokost eller kosekvelds ;) takk Mear, du gjør lavkarbo verdt å leve: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=scones (^^jeg brukte mandelmel istedetfor fiberhusk, og 4 dråper vaniljeessens og 3 ss sukrin om du vil ha dessertscones. NAM!):D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29. |