Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Nyheter / media (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Lavkarbo eller fettfattig? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41691)

Fredrikke07 12-03-11 20:56

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Jeg har ikke hatt noen problemer med å gå ned i vekt om jeg skeiet ut hver eneste lørdag, fikk faktisk mer fart på sakene. Ikke ble jeg syk eller noe som helst. Godt vi er forskjellige.
Men jeg har ikke fulgt lchf da, men mer retning Fedon. Mulig det har noe å si:).

nilmor 12-03-11 21:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1054226)
Nilmor - har du lest "Bedre uten brød" av Lutz?

Nei, jeg har ikke lest den Nerthus..men den står på listen over noe av det første jeg skal lese.
Dr. Wolfgang Lutz sine teorier er jeg veldig nyskjerrig på, sett i lys av at han har behandlet så utrolig mange pasienter. Var det 15000 jeg leste ett sted, som var blitt kurert for sine mangeslags lidelser?

Nerthus 13-03-11 00:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nilmor (Innlegg 1054570)
Nei, jeg har ikke lest den Nerthus..men den står på listen over noe av det første jeg skal lese.
Dr. Wolfgang Lutz sine teorier er jeg veldig nyskjerrig på, sett i lys av at han har behandlet så utrolig mange pasienter. Var det 15000 jeg leste ett sted, som var blitt kurert for sine mangeslags lidelser?

Jepp - anbefaler å prioritere den! Med bakgrunn i temaene du har postet i det siste vil du storkose deg med denne boka :) Ikke bare forklarer den i bra detalj hvordan kroppen danner energi ( og jeg mener i DETALJ), men den tar også for seg en del av forskningen som ligger tilgrunn for myndighetenes næringsråd. Boka tar også for seg en del av de "offentlige" konklusjonene som har kommet ut av disse... og viser hvor lett det er å vri noe på den måten man ønsker det skal vris :)
Viktigste boka jeg har innen kosthold i dag (og jeg begynner å få en bra samling...) :)

nilmor 13-03-11 00:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1054675)
Jepp - anbefaler å prioritere den! Med bakgrunn i temaene du har postet i det siste vil du storkose deg med denne boka :) Ikke bare forklarer den i bra detalj hvordan kroppen danner energi ( og jeg mener i DETALJ), men den tar også for seg en del av forskningen som ligger tilgrunn for myndighetenes næringsråd. Boka tar også for seg en del av de "offentlige" konklusjonene som har kommet ut av disse... og viser hvor lett det er å vri noe på den måten man ønsker det skal vris :)
Viktigste boka jeg har innen kosthold i dag (og jeg begynner å få en bra samling...) :)

Har bestilt boka på lillemåne forlag nå, gleder meg til å få lest den :)

Charlott 13-03-11 00:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nilmor (Innlegg 1054690)

Kan virkelig anbefales!

Nerthus 13-03-11 00:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nilmor (Innlegg 1054690)

Og jeg gleder meg til du har lest den! Regner nemlig med at det blir mange spennende diskusjoner utav det ;)

nilmor 13-03-11 00:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1054693)
Og jeg gleder meg til du har lest den! Regner nemlig med at det blir mange spennende diskusjoner utav det ;)

Ja da har vi noe å se frem til ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.