![]() |
Sv: Lei nå
men blir ikkje det meir enn 75g protein?
|
Sitat:
Sjekk www.matvaretabellen.no om du er usikker :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
La meg ta et eksempel, jeg spiser 65 gr protein i døgnet: Frokost: 2 egg (de veier ca 120 gr tilsammen) og 25 gr smør P pr 100 gr er 12. For 2 egg ca 14.4 gr Lunsj: grillet kylling 100 gr med 50 gr smør P pr 100 gr er 26, altså 26 gr protein Middag: Storfe mørbrad 110 gr med 50 gr smør P pr 100 gr 22,2, totalt ca 25 gram Summen pr dag blir her ca 65 gr protein |
ja, eg var bare litt slow...
|
Eg har jo eit anna problem også, som eg har lufta før her inne. Kanskje nokon av dei vise her inne kan svare meg:) Tidlegare klaga eg på uregelmessige blødningar, no har desse tatt heilt av. Eg bytta p-pille frå Yasmin til Yasminelle sist mandag, og no blør eg som bare det. Eg gjekk rett over, uten pause, fordi det sto det i bruksanvisninga. Kan det vere at eg likevel har fått den blødningen som skulle komt i pauseveka? Uansett har eg jo blødd sidan slutten av januar, rimeleg lei! Eg las her inne at ein kunne be om å få Provera, såkalt hormonell utskraping, er det nokon som har erfaring/veit noko om dette? Vurderer det seriøst nå, for det er både ubehageleg og eg er drittlei!
Det er så mange kloke folk med gode ord her inne, så er i alle verdt å spør!:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28. |