![]() |
Sv: Trenger litt hjelp her!
For å si det slik...når jeg fekk vite att jeg hadde diabetes...så hadde jeg første dagen 1 og dagen etterpå diabetes nr2....blodprøvene sa det slik...Legene er ikke enig hva jeg har...1 eller 2..men jeg tar insulin ja...så jeg tror selv jeg har diabetes nr2....Så når noen spørr meg hva slags diabetes jeg har sier jeg både 1 og 2..men jeg tror selv att jeg har diabetes nr2....Vet ikke om dere ble noe klokere.....
|
Det visst jeg faktisk ikke var mulig og aldri hørt om tidligere. Men det er jo tydelig at det finnes spesielle tilfeller der ute, og må være veldig vanskelig å behandle når insulinproduksjonen er så uforutsigbar!
|
Sitat:
Men jeg trenger oppfølging fra diabetessykepleier da.... |
Der er jo flott da :-) Høres litt mer ut som type 1 om du tar insulin egentlig. Men hvis du selv føler du har 2, så har du helt sikkert det. Er ikke lett å bli klok på noe slikt!
|
Jeg setter insulin, jeg, men har helt klart type2! Har i de 7 årene sidene diagnosen fått lavere og lavere insulinproduksjon, så nå er det ingen bønn!:p Kan jo ikke gå rundt med et blodssukker tett oppunder 20 heller!:eek:
|
Nei, det går jo ikke an! Var hvertfall litt spennende å høre at det faktisk gikk an :-)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13. |