![]() |
Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!
Sitat:
|
Sitat:
|
Håper vi får høre om dine erfaringer om det sukkerfrie godiset fra Sverige! :D :p
Jeg har spist det - og gjør det aldri igjen... Det ble ingen rennaræv - men herregud så mye luft! Og for et bråk i magan! Jeg trodde det var et engangstilfelle, så jeg spiste 6 stk. smågodt neste helg. Like mye bråk... :o |
Heldige de som bur så nærme Sverige at det lønner seg å dra over grensa! Eg har eit spørsmål ang sukkerfritt, åt nemlig litt cavaliersjokolade sist veke, og fekk usannsynlig vondt i magen på natta, kvalm og uvel, og bare heilt forferdelig vondt. Reknar med eg kan skylde på søtningsstoffet i cavalier? Og bør jo tydeligvis halde meg unna den!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Gubbelure og ungene skal en tur til sverige en av de første helgene, pga de nye reglene om å ta med hunder til sverige, blir jeg hjemme....sukk.....
Så må skrive utførlig handleliste til gubbeluren, ellers må gudene vite hva han kommer hjem med, av lavkarbo altså. Da skal jeg ha litt sånn sukkerfritt smågodt å eksperimentere med.:p |
Jeg skulle kose meg med sukkerfrit smågodt fra sverige og fikk så smerter i magen at jeg holdt nesten ikke ut.
Så vær forsiktig og prøv deg frem å se hvor mye magen din tåler av det. Min tåler ikke en bit engang før smertene kommer, men jeg vet at andre tåler det ganske bra. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Får håpe det går greit. Jeg tåler sjokolade men ikke smågodt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Samboeren er så godt som i mål, vi gikk ned omtrent i samme fart før jul, og han hadde laangt mindre å ta av. Så det er nok noe i det med at menn ofte går ned fortere og lettere... |
Sitat:
Gjelder det hjemme lagde knekkebrød også eller? Jeg lager noen som har tilnærmet 0 karb. Består av linfrø, knuste linfrø, fiberhusk, ketolyse bakemix og litt salt.. Jeg må spise de, ellers stopper magen min helt opp. Spiser ikke mange da, max to tynne om dagen.. Nøtter spiser jeg omtrent aldri... Men hva er ditt syn på lettbrus? |
Sitat:
Hadde store planer om å ikke spise sjokolade annet enn kanskje en liten bit på lørdagen, og det samme med pepsi. Veeeel. Ikke helt sånn det har blitt. Ikke helt fornøyd med at jeg drikker så mye brus, så planen er å kutte det ut, eller hvertfall kraftig ned, etterhvert. Må bare la noen faktorer utenfor min rekkevidde roe seg ned først. Drikker jeg bare sukkerfri brus nå er det en seier i seg selv, selv om det ikke er optimalt. |
Sitat:
|
Sitat:
Til sommeren skal du nyyyyte deilige norske jordbær med krem eller fløte til, med meget god samvittighet. Og så kan vi lage lavkarbois. Og kanskje et glass tørr hvitvin en sen sommerkveld. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49. |