![]() |
Sv: Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere?
Jeg trener mye (minst 5 x uke) og gjerne hardt - og i ketose føles det som jeg kan trene hvor mye som helst :p - går aldri tom! Ikke trenger jeg mat etter treninga heller.
Nå er det slik at hvor mye trening man klarer - og om man fortsatt oppnår vektnedgang med hard trening er helt individuelt. Jeg har alltid trent mye (tidl. aktiv basketspiller), og det er muligens derfor jeg tåler så mye trening. Valget av ketolyse har ikke noe med treningsmengden å gjøre- men jeg innser at jeg er heldig som får så mye energi. Vekta går sakte ned - men jeg har det ikke travelt ;). |
Sitat:
|
Alle som er nye på SATS kan be om veiledning. Be en som jobber der om hjelp til å sette sammen et styrketreningsprogram for deg.
Ellers vil jeg absolutt anbefale å gå på body pump. Der får du masse god styrketrening OG det er sosialt :p I tillegg "piskes" du gjennom et helt program. (noe jeg trenger - blir ellers fort lat ute i styrkerommet). Dersom slike gruppetimer er tingen for deg, er det ingen treningssentre som tilbyr så stor variasjon som SATS. Start forsiktig med de letteste timene (Zumba, høy puls, sykkel 45 o.l.) først, så slipper du gangsperre og bakoversveis :p Når man er litt mer trent (kan jo hende du er det:)) er power step, core puls, energy, nike for runners, sykkel movie, sykkel interval m.m. flotte timer å kose seg med :) Men husk; det er dyrt å være støttemedlem i SATS - jo mer du trener dess mer har du igjen for pengene. |
jeg har gått og fundert på dette bodypump det høres så spennende ut, da prøver jeg meg på det i morgen, jeg liker godt å gå på gruppetrening der man blir pisket, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ellers hehe...er det noen kondisjons timer som man ikke trenger å være så rytmisk som i zumba, jeg liker zumba godt, men er ikke så flink og bevege meg, har aldri vært noe danseløvinne :o
|
Jeg har gått over fra ketolysekuren til generell lavkarbo nå. Da jeg holdt meg til max 15 gram karbohydrat om dagen, hadde jeg ikke sjangs til å trene. Det ble med noen gåturer i løpet av ei uke.
Jeg liker å trene, og vil trene mer (var en god del aktiv tidligere, i mitt høykarboliv, men la på meg 20 kg for det...), så jeg øker på karbene til jeg ligger på rundt 50-80 gram om dagen, alt etter om jeg skal trene den dagen eller ikke. Holder på med 30 day shred og yoga og litt jogging nå. Alt er individuellt, tror nå jeg, om man klarer å trene mye i ketose eller ikke. Og ellers også, for den del. :) |
Sitat:
OG er man medlem på sats, så har man så mange veiledningstimer man vil vil ha og trenger! Jeg anbefaler deg å bli med på spinning! Hør på musikken og kos deg! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11. |