![]() |
Sv: Negative drittkjerringer …
Sitat:
|
Desverre er det alltid noen som ikke klarer å slutte med å være hjernedøde idioter :(
|
Sitat:
Jeg opplevde noe lignende på julebordet sist gang. Noen dro i gang en selskapslek, der deler av den innebar løfting av de andre. Jeg satt og så på ved siden av en kollega (mann) som klarte å si til meg noe sånt som: var jo godt det ikke er deg han måtte løfte :mad: |
Sitat:
Slike kommentarer bør tas opp, det er ikke ok at noen holder på slik og ofte stopper det opp om det blir adressert der det hører hjemme. |
Lykke til og stå på. Det er mange som er misunnelige på oss, som ikke unner oss å gå ned. Det er mange på treningstudioet som ikke tror at jeg orker noe siden jeg er overvektig og får hakeslepp når jeg trener hardt i 2 timer!! :rolleyes::rolleyes: Vi skal vise dem:)
|
Sitat:
|
Lillemy71 : :klem: Lykke til! Slik oppførsel går ikke, uansett hvor gammel man er!
Sitat:
|
Syns det er en skammelig oppførsel som bør tas opp.Jeg hadde blitt kjempelei meg dersom noen gjordet slik mot meg. Håper du får ordent opp i det så det slutter og de rette kan kjenne og forstå at det var ikke pent gjort.
P:S:Jeg er snart 40 og i en slagsmidtlivskrisgreiesak men jeg mobber ikke fordet altså. |
Jeg har kommet til at akkurat denne storrøykende drittkjerringa sikkert føler seg mindreverdig. Det har nemlig i det siste blitt ansatt ganske mange unge (jeg er også nyansatt men ikke så ung lengre ehmmm - midtlivskrisa here I come :D), flotte velutdannet jenter/damer i firmaet. Fra å være en av få damer, er hun nå en av mange og føler seg kanskje litt tilsidesatt. Tror heller ikke hun har det helt godt med seg selv for hun er negativ til alt og bitcher noe helt sinnsykt om alt.
Bitchy personer kommer forøvrig i alle aldre og begge kjønn, er mange kjerringer der ute også blant mennene :p |
Sitat:
Hun som er nr. 2 på lista er ei slank lita snelle som også trener en del, men jeg gruser henne både i distanse og tid når det gjelder jogging. Jeg løfter atskillig mer vekter og er langt i fra pest etter en bodypumptime slik hun er, men alle antar at hun er i bedre form enn meg for hun er normalvektig. Sånne fordommer irriterer meg, men jeg vet nå at jeg er i ganske god form vekta tatt i betraktning, så får nå andre mene det de vil, men man trenger jo ikke akkurat si det høyt for det. |
Sitat:
|
Sånne kjerringer finnes det overalt. Før så ble jeg også helt perpleks og det gikk ofte flere minutter før jeg fikk summet meg om jeg ble utsatt for noen sånne. Da var det jo også for sent å si ifra. Etter at jeg rundet førti skjedde det noe (kanskje ble jeg voksen), jeg bare slenger det rett tilbake i trynet, der og da. Forsøker noen å såre MEG, så har det bare seg sjøl å takke. Tror kanskje det har med at jeg endelig har forstått hva selvrespekt innebærer. Men du er jo heldig, egentlig. Kan se frem mot en frisk fremtid, mens denne sure kjerringa kommer til å forsure livet for seg selv og sine omgivelser til hun ender i grava. Antageligvis har hun det helt for jævlig med seg selv. Mens du bør egentlig ha det helt for jævlig BRA med deg selv :))
|
la disse kjerringene som ikke har et liv bare holde på til de blir lei...vær deg selv og noter ned poenga dine som vanlig ,og ja kanskje prøv på pur faen å få enda flere poeng og så blir de vel lei til slutt..
vankelig å få endra innbarka sure kjerringer i midlivskrise sine standpunkter så om du lager et senario av dette har de jo noe nytt å legge til sine alllerede forutbestemte og innbarka teorier om deg. stå på og lykke til |
Har dumpet borti noen sånne kjerringer gjennom tidene, prøver som regel å tenke at de sliter big time med et eller annet. Slike dømmende mennesker har jo som regel en haug med komplekser, eller andre problemer. Godt du har flest hyggelige kolleger da :)
Og så kan man jo passe litt på å ikke falle i samme felle selv....? Hilsen en røyker som håper hun ikke ser ut som hun er 60 :rolleyes: |
Sitat:
Jeg har ikke tenkt å lage et scenario av dette, men kommer kanskje til å komme med en rolig, avbalansert kommentar ved en passende anledning, for sånt er faktisk mobbing. Tenker jeg tar en Siv jensen jeg, der jeg legger stemmen dypt, dypt ned også ser jeg dramatisk ut under øyenvippene og kommer med en kommentar. Skal ikke si at jeg er sjokkert altså :D |
Hvor er ledelsen, verneombud eller tillitsvalgte i dette? Det er jo tydeligvis flere som har sett og hørt dette, og så har ingen sagt noe? Jeg synes det er prisverdig at du selv akter å ta det opp, og det bør du, men om det fortsatt pågår framover, ville jeg bragt lederen på banen. Du kan vise til at dette faktisk er mobbing og er omfattet av Arbeidsmiljøloven §4-3, som skal beskytte mot blant annet trakassering. Det er ikke lov til å mobbe, selv om man er voksen, så det så ;)
|
"kollegaen" (nesten så hun ikke fortjener den betegnelsen da jeg mener det skal være et positivt ladet ord) din tror jeg ikke har det noe bra med seg selv, virker det som. Hvis du må "henge ut andre" for å føle deg bedre selv, så er jo det et sikkert signal på at hun er "klovnen i klassen", stakkars. Men at voksne mennesker gjør slike ting forbauser meg alltid like mye. Det der er faen meg mobbing på høyt plan.
Jeg er av den typen som fort lar det gå en kule varmt omjeg hadde funnet ut hvem det var. Lar ikke slike ting passere og er veldig rask til å sette folk på plass og fortelle hvor skapet skal stå om jeg synes de oppfører seg dårlig eller urettferdig mot andre. Denne dama skulle fått seg en skyllebøtte eller to for dårlig oppførsel. Og rødt kort for fellende kollegialt spill, den kjerringa. Møkkafolk 8) |
Sitat:
Trening er en god form for å få ut litt frustrasjon og jeg håper forresten at joggeturen din gjorde sitt for deg ;) Og ikke for å tenke på POENGA! ;) |
Sitat:
Slike drittkjerringer kommer man ikke utenom er jeg redd. Jeg jobber selv i et fantastisk miljø med både menn og kvinner i ei salig blanding. Mange av oss er i førtiåra. Alle sammen er hyggelige og støttende uansett hva det gjelder, alle med unntak av ei. Ho er i begynnelsen av førtiåra, singel og barnløs og smårund, og på evig slankekur. Ho er til tider så humørsyk at jeg bare skygger banen, jeg tenker at det er ho det er synd i for ho kan jo ikke ha det godt med seg selv. Men jeg innrømmer at det koster å ikke flyge i synet på ho når ho kommer med dårlig skjulte spydigheter om måten jeg utfører jobben min på, gjerne når det er andre til stede. Det koster fordi det sårer. Men jeg velger å holde sammen med alle de hyggelige kollegaene mine og hente inspirasjon hos dem. Det er en god øvelse i å fokusere på det positive som det jo tross alt finnes mest av :) |
Nå mener jeg ikke å være kødden her, ufattelig råttent å gjøre sånt, man bør virkelig kunne forvente bedre av noen på 40+?
Men.. det er vel knappest et isolert tilfelle at enkelte damer blir til "negative drittkjærringer" (som du så fint kaller det ^^) så fort noen gjøre noe bedre enn dem? Huff... folk! x( |
jeg fikk bare helt hakeslepp når jeg lest om hvor onde kjerringer kan være. Tror hun er bare sjalu for det du faktisk gjør en kjempe egen innsats.
Hvorfor er det enkelte som tror at selvom man er stor så kan man ikke jogge. (litt på spissen) Skulle gjerne sett hun på jogge tur sammen med deg,og bli hengende på slep:D må bare slenge på en ting som jeg er meget imponert over. her jeg bor er det ei dame som pleier og jogge.Ser hun ofte så hun må være regne jogge fantomet.:) hun er ganske stor,men dæven døtte for et tempo hun har. |
Jeg blir bare så forbanna når jeg leser dette!:mad: at det går an. håper du får slengt noe tilbake....fy, altså!:mad:
|
Hei!
Fant denne tråden tilfeldig i dag, og nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det gikk. Tok du det opp på jobben, og hva ble i tilfelle reaksjonen? Eller lot du det være? Hilsen Nysgjerrigper:D |
Ble knallprovosert og lurer også på hvordan det gikk (og går) med deg!
|
Sitat:
Edit. Nå ser jeg at tråden er gammel, så jeg lurer veldig på hvordan dette gikk. Fatter ikke at det går an...og håper ikke du har mistet motet!! Makan til treningsvilje skal man lete lenge etter! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32. |