![]() |
Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!
Kjempebra, heier på deg!
Sluttet å røyke for to år siden, og er faktisk daglig glad for det ennå! Å være røykfri er fantastisk :) Sitat:
|
Bra! Jeg sluttet å røyke for noen uker siden (har faktisk kommet ut av tellingen). Nok er nok. Har prøvd utallige ganger før, men nå har det gått lekende lett. Røyking er teit - og harry! :p
|
Takk for all støtte - fine folka :) Så moro å lese om alle dere som bare "våkna" en dag. Hurra!
Javisst er det harry :o De siste par åra har jeg faktisk kjent litt på det der, jeg har unngått å røyke f.eks i pauser på foreldremøter eller FAUmøter, jeg begynte å unngå å røyke på åpen gate, eller på bussholdeplasser. Jeg har stått utenfor utesteder i 20 minus, og virkelig kjent at jeg har vært flau. Jeg synes ikke noe om at det har blitt greit å mobbe røykerne, jeg liker ikke fanatisme i noen retning. Men personlig kjenner jeg at dette er jeg ferdig med, dette er nå et tilbakelagt kapittel. Nå går pengene til et nytt objektiv til kameraet mitt istedet. Yay :heia: Og kudos til alle dere superflinke røykesluttere her inne :) |
Sitat:
Jeg er på dag 19 som røykfri i dag, og synes det er deilig. hadde noen dager da jeg angret på at jeg slutta, men tenkte at har jeg holdt opp i så mange dager er det tull og begynne igjen! Nå nærmer jeg meg 3 hele uker, og synes røyk lukter surt og ekkelt!:D Heier på deg!!! |
Jeg slutta å røyke for 14-15 år siden og det er den beste beslutningen jeg har tatt noengang. Husker jeg ble syk og lå på sofaen og orka ikke å lese eller leke og knapt lage middag til 3-åringen min. Men å karre meg opp for å gå på terrassen for å røyke - det skulle jeg!
Da fikk jeg en liten oppvåkning og bestemte meg for at nok var nok..... Har ikke røykt siden - bare til fest et par ganger! Er såååå utrolig glad for at jeg er kvitt den ufyselige vanen!!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kjapt innom for å melde om at det går kjempefint - ikke noe sug å snakke om, og er minst like motivert fremdeles :)
|
JUHU :heia::heia::heia:
|
Sitat:
Stå på :heia: :heia: |
Heier på deg:heia::heia:
Jeg kutta røyken for 53 dager siden, og skal aldri mer suge i meg den dritten:D |
:heia: :heia: :heia:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36. |