![]() |
Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me
Da var Nannahs knekkebrød laget, KJEMPEGODT!!! Det blir definitivt mitt frokost/kveldsmat på sykehuset, med laks på smakte det fantastisk!
|
Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me
Da var man kommet hjem. Martina Hansen var et fantastisk sykehus, som alle sa på forhånd. Så ikke stort til sykepleierne, men så krevde jeg ikke så mye heller som pasient:p. Legene og fysioterapeutene derimot!!!!!!:D.
De fant typiske bektrevhs symptomer, men ingenting å se på røngten. Men de fant ut at jeg var positiv på de fleste tenderpointsa+ symptomer fra FM. Så diagnosen jeg fikk ble Fibromyalgi:p. Fortsatt i Ketose, så jeg er fornøyd med nannahs knekkebrød;) |
Sitat:
Var innlagt der første gang som 18- åring og bestemte meg for at der skulle jeg jobbe en gang! Og det gjorde jeg også!:love: Velkommen i fm- klubben! Jeg fikk diagnosen på Martina i 2002. Vil tipse deg om Norges fibromyalgiforbunds forum og det som på en måte er et lite utbryter- forum! Bare spør om det er noe du lurer på!:) God helg!:) |
Sitat:
Takker for tispet, har registrert meg og lagt inn tråder på begge to nå:D. Mulig jeg sender deg en PM, jeg føler meg VELDIG lost i forhold til dianosen, og hvordan leve med dette, og redsel for at jeg ikke vil fungere i jobb:confused: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36. |