![]() |
Sv: Har dere dilla på noe?
blomkål/brokkoli-mos :)
yummi!! og oopsies m smør og et dryss sukrin :):) |
Akkurat nå karrikylling med bacon og løk !
Og ketomodifisert skyr er namnam og herlig på varme dager. Lurer på om jeg kan lage is av det... teste! |
Stekt Kavliost i skiver er absolutt favoritten :) Trur jeg kunne overlevd på bare det i forskjellige varianter :)
|
jeg tar en halv boks skyr og strør over en jordbær skjært i små biter og heller over fløte. naaaaammmm:)
|
Sitat:
Har alltid likt kullsyreholdig vann da, men under graviditeten var det ekstremt.. :) |
------
|
Cottage cheese med en ts Lerums bringebær/eplesyltetøy uten sukker.Må rett og slett tvinge meg selv til å bare spise en porsjon for dagen....
Er i det hele tatt altfor glad i ost... |
Fått dilla på en rett som jeg har spist hver dag denne uken.
Blander bacon, kylling, løk, brokkoli og sopp i panna og tilsetter rømme og majones. Alt stekes i smør. Nam. |
Sitat:
|
Lavkarbovafler laget av hovedsaklig egg og kremost. Lager opp en haug av gangen og fryser ned. Beste nistematen som fins : ) Prøver å holde meg til max 2 per dag så ikke kostholdet blir for ensidig.
|
Sitat:
|
Har litt forskjellige diller innimellom...
Den mest spesielle er kanskje fenalårskiver med philadelphiaost? Og så blir jeg aldri lei av omelett med meierismør til frokost. |
Avocado! Fikk dilla på det mens jeg bodde i USA det siste året, og det passet enda bedre inn i kostholdet etter jeg gikk over til lavkarbo da jeg kom hjem :)
|
Ostechips med hjemmelaga dressing med rømme,en dasj ketchup,masse godt krydder oppi.
Ostelasagne er jo bare deilig:)masse smelta ost:) Faktisk nannash knekkebrød er noe jeg spiser hver dag,er bare knallgode. |
Gerds snickerskake . . . . :D
|
Fløtegratinert sellerirot. :sikle:
|
Cottage cheese, kremfløte og mórpølse. Ikke sammen. XD
|
Ostechips laget av norvegia med piffi på knust i tacosalat med masse rømme på:)Det skal jeg ha i morgen:)
|
Tacotallerken av isbergsalat, paprika, agurk, tomat, kjøttdeig (krydra med litt natvigkrydder), løk og masse ost. Steikast i ovnen til ovnen har smelta. Smører over MASSE seterrømme og litt sukkerfri hot tacosaus. Kan ete dette til middag KVAR dag om eg hadde fått bestemt ;)
|
Sitat:
|
hehe... ooops... meinte osten :p
|
Jeg har fått sånn dilla på gulrot. Jeg skjønner det ikke, jeg tar jo alt jeg tror jeg trenger av vitaminer og mineraler. Men gulrotdilla er der, ca et halvkilo om dag! :eek:
Jeg lurer på om det er søtsmaken som trigger siden gulrota er så søt nå til dags. |
Cheddar og lakriste! :)
|
Tacolodd :eek:
|
Totalt dilla på røkt laks med egg og agurk, og så hjemmelagede lavkarbo knekkebrød med rekeost, og makrell i tomat med majones:) Må jo også innrømme at mørk sjokolade er en stor svakhet..... derfor prøver jeg å ikke ha det i hus:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55. |