Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Fort full og veldig fyllesyk? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44033)

ketoseprinsen 04-12-11 16:38

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig :p

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ;) ).

Aldri lavkarbofylla igjen, haha.

Dietta 04-12-11 17:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen (Innlegg 1261337)
Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig :p

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ;) ).

Ha, ha. Hadde jeg drukket så mye bacardi, tror jeg ikke jeg kunne ha skyldt på lavkarbo for noen ting :p

langaard 04-12-11 17:29

Sitat:

Ei flaske bacardi:eek: Vær glad du er i live!!:)

ketoseprinsen 04-12-11 17:53

Nå! Jeg er en stor mann da :D Har ikke vært problemer med sånt før, men veier ca 30kg mindre enn sist jeg drakk så mye og jeg har ikke drukket meg brisen engang etter jeg begynte med lavkarbo. Uansett så skjer ikke dette igjen..snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

Dietta 04-12-11 17:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen (Innlegg 1261384)
.snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

Kan ikke annet enn å synes synd på deg - og ønske deg god bedring :p

ToreH 04-12-11 20:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen (Innlegg 1261384)
Nå! Jeg er en stor mann da :D Har ikke vært problemer med sånt før, men veier ca 30kg mindre enn sist jeg drakk så mye og jeg har ikke drukket meg brisen engang etter jeg begynte med lavkarbo. Uansett så skjer ikke dette igjen..snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

Auda, Bacardi....hmm tror ikke du kan skylde på hverken vekt eller ketose her. bacardi som tørstedrikk er vel ikke optimalt kanskje? :D

Hungrymouse 06-12-11 01:24

Sitat:

Åherregud! 1 hel flaske bacardi? Det hadde sikkert endt med sykehus innleggelse for min del. Jeg kan virkelig ikke drikke så lenge jeg er i ketose, ble kanondrita på en halv flaske vin, hadde blackout ca 4 timer.. KJEMPEflaut med tanke på at dette var når jeg var ute med den nye jobben... Er 2 mnd siden, og jeg blir enda mobbet for det!:o:o:o

ketoseprinsen 07-12-11 23:44

Haha. Jeg vet jeg drakk mye, det rare er at jeg ikke husker NOE fra jeg gikk ut til jeg kom hjem. Og i følge folk jeg var med virka jeg ikke noe særlig full.
Har ikke hatt sånn fjortisfylla siden tja..jeg var fjortis.

Aldri igjen. ;) Tror jeg skal prøve varianten med 3 lavkarboøl og bare slappe av neste gang.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.