![]() |
Sv: Rødvin?
Jeg har bestemt meg for å drikke en flaske tørr vin 7. juni, to flasker 9. juni, to flasker 15. juni og to flasker 1. juli. Dermed har jeg også bestemt at det er greit. Disse fire dagene blir totalt fri for karbohydrater utenom.
|
Sitat:
Da går det gjerne ti halvlitere eller et par flasker vin. Når jeg har tyllet i meg dette, syns jeg alltid det er smart å avslutte med noe lett. Altså ren sprit. Noe som igjen resulterer at jeg ikke orker mat dagen derpå. Jeg tror jeg ødelegger mye med en slik filosofi. Nå skal det som sagt begrenses til to flasker vin, noe som igjen kommer til å føre til at jeg orker å spise det jeg skal dagen derpå. |
Trur eg.
|
Sitat:
Husk på at det ikke bare er karbohydrater som teller når man drikker vin. Vin inneholder jo også alkohol, og alkohol har "førsteretten". Så lenge man har alkohol i kroppen er det det som kroppen forbrenner først. Forbrenning av fett og karbohydrater blir satt på vent. |
Jeg vil anbefale denne, veldig god å lett drikkelig, og veldig få karber :) så her er det bare å bli snydens :p
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...08/sku-3460701 |
Sitat:
Jeg mener ikke med dette å oppfordre til "drykk og sedløyse", men har da nytt mine vinflasker underveis og aldri betraktet det som utskeielse :D. Vin er en del av mitt lavkarboliv...:cool: |
Sånn tenker jeg også. Er det fest og jeg drikker fire flasker ren sprit, er jeg fremdeles i ketose. Stein dævv antagelig, men like fullt i ketose. :cool:
|
Sitat:
Men, jeg vet om flere som ikke har fått igang vekttap før de har kuttet ut de to glassene med vin i helgen, noe å tenke på hvis man har problemer av noe slag. Det kan være så lett å bare fokusere på lite karbo i det man spiser/drikker, og glemme "resten", som også påvirker. |
Sitat:
Vær obs på dine egne reaksjoner, og drikk forsiktig så du ikke blir dårlig. Ingen moralsk pekefinger, bare en advarsel. Ketosefylla er billig, gitt! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hehe
|