![]() |
Sv: Hvordan få bort "hengemagen"?
Såvidt jeg har lest henger magefett sammen med lite søvn og stress. Å forsøke å sove nok og stresse lite kan vel antakelig gjøre godt uansett...
Hudheng henger nok sammen med andre faktorer... :P |
Sitat:
Fordelen er at ein får oppbacking og hjelp, samt at du jo får trent musklar. Eg synest også at det hjelper mot vond rygg! Prøvetimen er gratis, så anbefaler deg å prøve!:) MEN du må vere motivert og så trengst det litt tilvenning før det evt blir behagelig. Du ligg jo på ei seng i eit eige rom,, men må kle av deg ned til truse og BH. Ser dette blei eg langt innlegg, ja...:) |
Sitat:
Må bare kommentere det du skriver med lavkalori, mulig jeg misforstår men Bailine har jo 6-8ukers testkost der du skal bruke en uke på hver for å finne den som er best for deg, dvs lavkarbo, lavkalori, blodtype, lav protein osv :) Så da er det egentli opp til hver enkelt å finne hva som passer for dem, å her på forumet er vi jo mange :D |
Sitat:
|
Sitat:
når man bare skriver til hverandre:p |
Jeg får gratis bukplastikk når jeg har nådd normalvekt. Jeg har skikkelig hengemage,som i hovedsak skyldes 2 graviditeter der begge ungene var kjempestore! Første gutten var 5,2 kg, så mageskinnet er helt ødelagt.
Dette er en ekstra motivasjon for vektreduksjon, og jeg klarer ikke engang å se for meg, hvordan det blir å ha en "normal" mage :) |
Hadde jeg bare visst om dette kostholdet da jeg var yngre :mad: da hadde jeg sluppet hengehudmage og hengepupper og utsprengd hud i ansiktet....:(
Skulle ha saksøkt staten som ikke forteller folk at karbohydrater er en "gift".....:mad: |
Ai ai ai. Her var det som å lese om meg selv.... Mage, heng. strekkmerker, vi er ikke alene - det er sikkert!
Det jeg legger merke til nå er at magen krymper nedenfra, det har aldri skjedd meg før. Da har det siste enten blitt igjen eller forsvunnet sist. Og kommet på først igjen... Ei venninne av meg sverger til Bailine; dyrt ja, men det holder magen på plass (etter slanking tidligere) og sørger for at ryggen hennes er bra. HUn går turer i tillegg og har ikke lyst til å gå på treningsstudio. Jeg spekulerer på om jeg kan tenke meg å prøve, men det koster flesk. 3900,- for 10 timer, deretter 3900,- for de neste 10 timene. Først da får en rabatt og det koster 3900 for 20 timer. Samtidig, hvis det hjelper magen å krympe og ryggen blir bedre, så kan det være verdt det. Er det noen som vet om det "holder seg" hvis en når målet og slutter? Eller må man holde på resten av livet hvis magen (eller noe annet) skal holde seg borte? |
Bailine er muskelstimulater. Muskler som ikke brukes, forfaller fort!;)
Men du og du hvor deilig det er! Hadde det ikke vært så dyrt skulle jeg fortsatt 2 ganger i uken resten av livet!:love: Litt nede i denne tråden finner du en del om Bailine! Les særlige mine kommentarer!:D Og her er en tråd til!:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30. |