Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Grått belegg = ketose? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46038)

Charlott 13-07-11 22:46

Sv: Grått belegg = ketose?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chalos (Innlegg 1159733)
hehe, man trenger jo ikke det, man kan jo bare sjekke do skåla ;)

Eller nesebusene :p

lille_trille 13-07-11 22:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1159742)
Eller nesebusene :p

.......... eller ørevoksen... hihi

Charlott 13-07-11 22:54

Glise.... deilig å være i ketose! En ånde som fjerner rusta av en gammel Land Rover, dryppert fra ørene og nesebusene som henger i kø :stuart:

Chalos 13-07-11 22:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lille_trille (Innlegg 1159745)
.......... eller ørevoksen... hihi

Eller navlen :eek:
JA, min begyte å produsere masse navle "lo" etter jeg begynte på ketolyse :eek:

smgj 14-07-11 08:45

:D:w00t::lol:
Vel - tenk så deilig det må være for helsa at kroppen faktisk har så mye "overskudd" at den kan kvitte seg med så mye dritt ... og i tillegg et kilo i ny og ne?
:ja:

Chalos 14-07-11 08:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1159902)
:D:w00t::lol:
Vel - tenk så deilig det må være for helsa at kroppen faktisk har så mye "overskudd" at den kan kvitte seg med så mye dritt ... og i tillegg et kilo i ny og ne?
:ja:

Ja, det er jo bare helt fantastisk :D:D

trønderjente29 14-07-11 08:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1159756)
Glise.... deilig å være i ketose! En ånde som fjerner rusta av en gammel Land Rover, dryppert fra ørene og nesebusene som henger i kø :stuart:

haha! godt at man ikke er alene om disse tingene iallefall! jeg blir tidvis kvalm av min egen ånde, så ille er det - og gubben nærmer seg ikke for et kyss like ofte som før... :rodme:

Okie 14-07-11 11:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29 (Innlegg 1159906)
haha! godt at man ikke er alene om disse tingene iallefall! jeg blir tidvis kvalm av min egen ånde, så ille er det - og gubben nærmer seg ikke for et kyss like ofte som før... :rodme:

Jepp, samme her. I morges var det ekstra ille. Fikk børstet bort et kjempe belegg på tunga (dukket opp over natten da jeg pusser tungen hver dag:o). Skal si det hjalp.

trønderjente29 14-07-11 14:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Okie (Innlegg 1160091)
Jepp, samme her. I morges var det ekstra ille. Fikk børstet bort et kjempe belegg på tunga (dukket opp over natten da jeg pusser tungen hver dag:o). Skal si det hjalp.

jeg pusser tungen 2-3 ganger om dagen i tillegg til at jeg bruker munnskyllevann (SB12) for å være ok å være i samme hus som... :o

Sjiraff 14-07-11 17:43

:eek:

Jeg har aldri sett det før, men doen min blir jaggu også sånn nå! Og jeg har bare levd lavkarbo et par ukers tid. :blinke:

trønderjente29 15-07-11 18:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sjiraff (Innlegg 1160233)
:eek:

Jeg har aldri sett det før, men doen min blir jaggu også sånn nå! Og jeg har bare levd lavkarbo et par ukers tid. :blinke:

ja der kan du se! ;) har bare levd på lavkarbo i 3 uker jeg, men belegget i doen kom for en eller to uker siden... :o

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.