![]() |
Sv: Augustskravletråden 30+
Sitat:
Jeg tenker nok at når jeg får tatt navnet mitt på håndleddet, vil den ha en annen betydning. Det er navnet mitt, det vil aldri endre seg og det var et navn jeg fikk av mine foreldre. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kjenner en del jeg også som angrer på sine tattoveringer som de tok når de var ganske unge. De to jeg har betyr noe for meg, den ene er stjernetegnet mitt og den andre er en delfin. Så den 3. må bety noe for meg den også. Men som dere sier så må vi nå målene våre først. ;)
Da har jeg gjennomført første dag på lavkarbo og det gikk ikke så vært syns jeg. Har ikke følt noe sultfølelse og har nå lagt inn alt jeg har spist på diett.no og der kom de fram til at jeg har spist 10.39g kbh. I tillegg har jeg drukket over 2 liter med vann! :D |
Sitat:
Hadde jeg gjort det da jeg var 17 så hadde jeg hatt en samling av skorpioner, delfiner. ankh'er og symse kinesiske symboler...... |
Sitat:
|
Sitat:
Stjernetegntatovering kunne jeg også tenkt meg, og jeg ville hatt den på halsen/mot nakken. Høres veldig bra ut at første dag er gjennomført, og jeg får ikke sagt det nok: Det er himmelsk med en slankekur hvor man IKKE er sulten! Sitat:
Høres flott ut den tatoveringen din! |
Sitat:
Albertina: Ja det er himmelsk og ikke være sulten 24/7. I like it! :) |
Eg har aldri vore heilt typen for tatoveringar. Trur nok ikkje eg ville hatt det, men kjærasten min har 2 og tenker på å få seg ein 3., og det står han jo fritt til. Men damenavn skal han nok ikkje tatovere inn meir, nei, det føles nok ikkje fullt så riktig å ha namnet på eksen på arma lenger som den gongen det vart gjort :rolleyes:
Likevel så har eg tenkt tanken på om eg skulle, kva ville eg vald og kor ville eg plassert det hen - men til sjuande og sist så er eg nok mest for midlertidige kunstverk på dette gamle skinnet mitt. Hennatatoveringar og kroppsmaling og sånt. |
Sitat:
Hennatatoveringer er kjempefine! Jeg hadde bein og armer fulle da jeg kom hjem fra India en sommer, de varte godt over 2 uker også :) |
Kjenner at jeg kanskje begynner å komme i ketose igjen etter en lang tid. Svetter som bare det for tiden(er varmt i Oslo uansett, men svetter mye mer nå) og har begynt å få vondt i hodet. Prøver å drikke mye vann.
Ellers går kostholdet ganske bra. Er ikke sulten lengre, men må virkelig prøve å holde meg. Opplever søtsuger. Endte med å spise tunfisk i går for å fordøye suget. |
Kunne til tider tenkt meg å tatovere navnet til sambo, men vet det er litt teit... Så jeg gjør det ikke. Man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden.
Men jeg har så lyst på flere tatoveringer... Tror kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdag eller noe sånt. |
Sitat:
|
Enig der, altså. Eit symbol er bra. Noko som er meiningsfullt for de to, men ikkje nødvendigvis andre :) Da skjønner ikkje Ulykka kven ho skal gå etter, og så kan ein trives med det dersom... på trass av forholdsreglane... ;)
|
Sitat:
Jeg personlig har aldri vært fan av å tatovere navnet på partner, man vet jo aldri hva som skjer. Broren min tatoverte forbokstaven i navnet til kjæresten sin på håndleddet, og det er samme forbokstav som i navnet hans. Og det er jo det han sier nå flere år etter de ble slutt, at tatoveringa symboliserer hans navn, og ikke hennes - selvom jeg som storesøster vet bedre! hehehe! Sitat:
Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka. :D |
Sitat:
Sitat:
|
Skal på harrytur til Sverige. Hva er lurt i forhold til oris å handle av lavkarboprodukter der?
|
Sitat:
Jeg har det greske tegnet for stjernetegnet mitt på ankelen, men skal få frisket den opp. Var ikke så flink han som tatoverte den... :rolleyes: Når jeg er ferdig med å amme skal jeg tatovere stjernetegnet til sønnen min, og så har jeg veldig lyst på kattepote-avtrykk. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Stjernetegn er flott! Det er noe som aldri vil forandre seg. :) |
Sitat:
Sitat:
|
Jeg syns tatoveringer er fint hvis de ikke er for store. Har ingen selv for jeg er alt for pysete og har sprøyteskrekk, men hvis jeg skulle tørre en dag vil jeg ha noe som symboliserer barna mine.
|
Sitat:
|
Jeg skal tatovere et garnøste og strikkepinner ved ankelen, men må gjøre unna noen åreknuteoperasjoner først.
|
Slenger meg med her jeg... Tror dette er en tråd som passer meg:D For det første har jeg 28,6 kg å ta av, og for det andre er jeg lidenskapelig opptatt av tattoo :p
Tok av 10 kg fra januar til april, men reiste til USA i 14 dager og da ble det så vanskelig å hente seg inn igjen når jeg kom tilbake.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01. |