![]() |
Sv: problemer med å kombinere mat og jobb
To ferdigkokte egg med smør i en liten boks spises opp fort med en skje. Nøtter og ost er også raskt å spise. Høres fryktelig ut å måtte nærmest snike seg til å spise, som om det var en synd.
|
Sitat:
|
Ja, og spesielt om du kan oppbevare den kjølig. Litt smoothie drikker du jo på noen sekunder! :)
|
Sitat:
Jeg laget dem litt anderledes i dag, i går hadde jeg blåbær i røren, men i dag hadde jeg baconbiter og sukrin også oppi. Jeg laget røren x3 slik at jeg hadde nok til frokost, lunsj og til tur i morra. De ble perfekte! Gleder meg til lunsj <3 |
Husk at paranøtter gir selenforgiftning om man får i seg for mye! Maks et par om dagen.
|
Sitat:
http://forum.lavkarbo.no/archive/index.php/t-10991.html Eller, at man kan bli selenforgiftet er riktig, men ikke at grensen går ved et par nøtter om dagen! Et par nøtter om dagen, vil teoretisk dekke dagsbehovet for selen... ;) |
noen gode oppskrifter på smoothie????
|
man kan putte det meste i en smoothie :) alt av bær, fløte, avokado, egg, kesam, rømme, cottage cheese.... bare fantasien som setter grenser :D
|
Sitat:
|
Sitat:
He,he ja de er farlig gode og kan lett bli en favoritt i en periode:D Varme som kalde og kan varieres i det uendelige slik du har erfart selv:) |
Sitat:
mmmm det hørtes godt.. har frosne bringebær i frysen, skal prøve den imorgen.. takk for tips... går det også ann med frosne skogsbær?? |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00. |