Sv: Hvor fanatisk må man være?
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Kristin81
(Innlegg 1181478)
Du har så rett, takk for et fint svar :)
hehe, må nok innrømme at jeg bruker (og har brukt) ganske lite tid på å lage mat. Det blir ofte lettvinte løsninger som havregrøt, grillkylling med salat, eller kjøttdeig med spagetti eller kyllingfilet med ferdig-saus og ris. Dessuten er samboeren min glad i å lage mat, så jeg bruker ikke mye tid på kjøkkenet...
men ser at det finnes utrolig mange fristende oppskrifter med lavkarbo, så det gjelder vel egentlig bare å brette opp armene og prøve!
Ok. Jeg har bestemt meg. Til tross for en grundig sprekk der jeg ga opp, prøver jeg igjen. Fra og med i morgen. Helgekosen som skal handles inn blir mørk sjokolade, baconcrisp og lavkarbo-øl. (Noen som har erfaringer med det forresten?)
Sitter og leser boka til Andreas Eenfeldt, og blir stadig mer overbevist om at jeg er nødt til å gi lavkarbo en skikkelig sjanse. Han skriver blant annet at det har vist seg at epileptikere ofte får færre anfall om de legger om til lavkarbo. Jeg har selv epilepsi, om enn av den "milde" sorten.''
Så nå begynner jeg, og begynner med en gang å skrive i journalen min her inne :)
|
Gratulerer så masse med en klok beslutning, hehe :).
Hvis du ikke er klar over det kan jeg tipse om bloggen til Dreamy her på forumet:
http://lenabeatrice.net/
Hun har masse enkle oppskrifter hvor hun "smeller i sammen" det hun har i farta. En inspirernede blogg synes jeg (hun er ikke så aktiv nå om dagen pga flytting, men kommer nok snart sterkt tilbake. Men alle oppskriftene hennes ligger der i en oversiktelig meny).
Masse lykke til, håper du vil trives med lavkarbokosthold :).
|