![]() |
Sv: Hva er flesk og hva er løshud?
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Syns du skal snakke med legen din om en henvisning sånn at du får en vurdering! Du må jo ikke gå for bukplastikk selv om du får tilbud om det!;) |
Hiver meg på her jeg :) Hva når det henger andre plasser?? Som rompa fks.. Min rompe henger noe vanvittig etter å ha gått ned nesten 60 kg halvannen gang. Har pærefigur så rompa mi var enorm på det tidspunktet jeg var tyngst ( 134 kg) nå 77,5 kg.. Nå henger den nesten i folder bak der. Når jeg står i trusa å hopper fks så høres det ut som jeg klapper i hendene.. uff ler litt, men er slett ikke morsomt.. Noen som vet??
|
Sitat:
|
Sitat:
Neida-har et lite stykke igjen til det scenariet....men jeg ser jo hvor det bærer hen.....magen blir bare ikke mindre.... |
Jeg tenker som så, det er begrenset hvor mye fett det kan være på magen med en bmi på 24 også, det er ikke snakk om kilosvis akkurat. Da må i såfall bein og armer være veldig tynne. Jeg ville tatt en tur til legen, smurt på om hvor probleatisk det var (omså grått litt) og sett hvor det bar.
Ang. rumpe så ville jeg gjort det samme, hud kan vel fjernes de fleste plassene? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men ja - det skader ikke med en legetime for å luftet problemstillingen! |
Sitat:
Skien skal være veldig bra, da, men om du må betale selv uansett, ville jeg valgt noen helprivate, helproffe til å gjøre jobben!;) Masse lykke til den 12. !:klem: |
Sitat:
Beklager, så feil. Da er det hvertfall ikke snakk om mengder av fett på magen. Snakk med legen din du :) Lykke til! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32. |