![]() |
Sv: Septemberskravletråden 30+
Det beste i august var nok at jeg så smått har begynt å være sosial igjen. Jeg trenger det veldig kjenner jeg!
|
Det beste som skjedde meg i august var sydenturen med ungene:D Vi badet og koste oss i 2 uker :) så da jeg kom heim så starta jeg opp på et veidereutdanningsstudium som jeg har hatt lyst til å ta lenge:)
Så er jeg så heldig at jeg har verdens hærligste unger så jeg tror at september blir like bra |
jeg skjønner ingenting. imorra er det 7 uker siden jeg startet på ketolyse å har gått fint nedover hele tiden. på onsdag som var veide jeg 101,7 å når jeg startet på ketose veide jeg 108,6 så det er jo fin nedgang.
men så, på fredag veide jeg 101,4 kjempe fornøyd. holdt meg helt til kuren som vanlig alle dager, å igår veide jeg 102,4 å idag 102,5.. har veiedag imorra å vil jo egentlig være under 101,7 da, for vil jo ned vær uke. hva er grunnen til dette? er sååå frustrert nå, for er meget virkit for meg å være under 102,5 pga da er bmi en på 32 å vi får ikke prøverør om ikke bmi en er under 32, å så skal vi til første kosultasjon på sykehuset til mandag, å da vil jeg jo være godt under 102,5 ikke på det tallet... wrææææææææææææææl |
Sitat:
|
Onsdag er min veiedag, og forrige onsdag hadde jeg gått opp 100 gram og i dag hadde jeg gått opp 200 gram.
Kjenner det er irriterende, men likevel motiverende til å gå en ekstra tur og være enda mer striks på trimmen! :p Selvom jeg mest syns det er irriterende å gå opp! Men de grammene skal få motstand her, de SKAL bort til neste ukes veiing! :jegvant: |
Har fått skikkelig kink i ryggen:( Ligger her i senga og tenker på at jeg egentlig skal til Mallorca om ca ett døgn. Hvordan i all verden skal det gå? :eek:
|
Sitat:
Been there done that, god bedring og GOD tur!! |
Sitat:
|
Sitat:
Kan jo hende at sola løser det opp? Så lenge du klarer flyturen da. :rolleyes: Kan dra for deg, jeg. :lol: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er flyturen jeg tror kan bli det verste, for sitte er ikke helt greit... Også må jeg bære en del på selve reisemålet. Og nå er jo t.o.m boka mi fryktelig tung:eek: |
Sitat:
Det er midt mellom fysioterapeut og kiropraktor, en som både kan knekke og strekke. |
Sitat:
Men det er siste utvei, kan du si... |
Vil du heller gå med dette i ukesvis?? Kink i ryggen er en skiveutsklidelse, og hvis man ikke tar tak i det må man som regel opereres. Jeg har hatt det i nakken, og hadde vært ødelagt i dag uten manuellterapi. :o
|
Sitat:
Mener du at dette kan være et forstadie? :( |
Sitat:
|
Sitat:
Tøff dame du:) Som både stikkes og knekkes og strekkes:) |
Sitat:
|
Vel, jeg har hatt kink i nakken og sammenlignet med det så er jo et par minutter med knekking bare barnematen! Samme med stikkinga.
Men du kan jo ikke være så pysete siden du heller går med kronisk vondt enn å forsøke noe mot det... ;) Spesialt når vondtene går ut over livskvaliteten, som f.eks å hindre en sydentur. |
Sitat:
Det er jo hvertfall ikke noe behagelig å være sånn som dette:cool: |
Sitat:
Brakk ankelen i fjor. Lå med det i nesten to døgn før jeg kontaktet lege:eek: Men det var ikke så vondt, så jeg trodde helt seriøst at det ikke var mer enn en forstuelse. Så der har du meg... |
Fornøyd med valget?
Jeg er overrasket og litt skeptisk. Høyresiden vant i min hjemkommune. Vi får se hvordan de gjør det da. |
er ganske jevnt her, men høyre gjorde et brakvalg. ap har styrt kommunen i grøfta (ergo robek) i løpet av de siste 12 åra, så får vi se hva det blir ut av dette.
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34. |