Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Lavkarbo - sopp og bakteriell vaginose i underlivet (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47739)

smgj 01-10-11 12:15

Sv: Lavkarbo - sopp og bakteriell vaginose i underlivet

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye (Innlegg 1219863)
Nei, altså..... det var ikke mine egne smaksløker jeg var bekymret for...... :rodme::_plystre:

:eek::o:stortsmil Menthol på nattbordet? :_prikk:

Noenkiloformye 01-10-11 15:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1220015)
:eek::o:stortsmil Menthol på nattbordet? :_prikk:

Kanskje det :p
Bare begynte å tenke litt på det... (en skal nå lure på så mangt og da :o )

Ruth-Elin 01-10-11 17:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye (Innlegg 1218849)
Jeg er ofte plaget med sopp (generellt mye smerter nedentil, spesielt i forbinnelse med sex) og bruker Dactakort. Hjelper jo, men skulle jo gjerne sluppet å få det i det hele tatt. Er ikke så eveeldig keen på olje eller hvitløk ^^
Vært mye i det siste, men det kan jo ha sammenheng med at jeg er på høykarbo (jobber med å komme tilbake til lavkarbo) samt graviditet.
Litt lei av å se ut som et vinterlandskap der nede! (sorry for detaljene :o)

Må vere pga høykarbodietten din ,var plaget jeg også før jeg startet på lavkarbo.nå har jeg gått på lavkarbo en mnd.og er helt fin:rolleyes:

Ruth-Elin 01-10-11 17:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye (Innlegg 1219863)
Nei, altså..... det var ikke mine egne smaksløker jeg var bekymret for...... :rodme::_plystre:

Ha.ha.ha:stortsmil

Noenkiloformye 01-10-11 17:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ruth-Elin (Innlegg 1220226)
Må vere pga høykarbodietten din ,var plaget jeg også før jeg startet på lavkarbo.nå har jeg gått på lavkarbo en mnd.og er helt fin:rolleyes:

Godt mulig, men tror jeg var plaget mens jeg gikk på lavkarbo og. Ikke slik som nå da, så det kan godt hende at lavkarbo hjelper. Skulle ønske jeg var fysen på lavkarbomat istedet for usunne ting :o

Ruth-Elin 04-10-11 19:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye (Innlegg 1220237)
Godt mulig, men tror jeg var plaget mens jeg gikk på lavkarbo og. Ikke slik som nå da, så det kan godt hende at lavkarbo hjelper. Skulle ønske jeg var fysen på lavkarbomat istedet for usunne ting :o

Man må finne frem hva som passer for hver enkelte;)må si det er veldig fristende og spise høykarbomat,men skal jeg ned i vekt Må jeg kutte ut myyye karbo desverre.jeg føler meg mye lettere i kroppen når jeg går på lavkarbo og enkelte "plager"forsvinner;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.