![]() |
Sv: Helt fersk !
Sitat:
|
Hehe, synes bare det var så morsomt med alvenavnene :p
Ellers er det jo alltid moro for trådstarter å se at det blir futt i innlegget igjen :lol: |
HEI!!:) ehhh, jeg vet ikke om jeg er inne på rett side, men jeg begynnte i dag på den populære proteinkuren, er det den som kalles atkins? jeg lurer på om noen kan gi meg andre oppskrifter? jeg har bare en oppskrift å da må jeg spise laks, noe jeg IKKE ER GLAD I!!
etter jeg født min datter så har jeg gått opp mye i vekt å selvtilliten har dalet som et spett i vann.... samtidi lurer jeg på om noen kan være søt snill å grei å hjelpe meg med motivasjon? kjæresten min er ikke så "støtte full" at det er til å skryte av. han satt seg ned å spiste pasta bolognese, som er noe jeg ELSKER å ikke nok med det, han drakk juice! mens jeg satt der med 150gr laks å 150gr grønnsaker :( grønnsakern jør meg ingenting, men den sinnsyke laksen... blæh! |
Sitat:
Ps: du er inne på litt feil tråd her ja. For å starte en ny tråd må du velge "new tread" inne på trådoversikten. Ikke gå inn i en eksiterende tråd og svare. |
Sitat:
Hæ?? Kan vi ikke spise laks på Atkins?? :confused: Håper jeg misforstår nå for trodde all fisk var lov :) |
Joda, seff kan du spise laks!
|
Åhh, det var bra. Begynte å lure på meg selv nå ja :p
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11. |