![]() |
Sv: Jeg vet man skal være tolmodig men..
Slank med ketolysekuren er liksom ketolyse- bibelen!
Nesten alt du kunne finne på å spørre om her inne står allerede i den!;) Det er liksom meningen at man skal lese den før man gyver løs på ketolyse- kuren, skjønner du!:p |
Du kan med god samvittighet slutte å tvinge i deg noe som helst:) Ta deg en kopp kaffe med fløte i eller noe i steden og vent til kroppen sier i fra:) Da blir den mye gladere enn når du tvinger i den ting den ikke har bedt om:p
Spis deg slank er et annet lavkarboopplegg, så trodde det var det du mente, men de har vel ikke gitt ut noe bok.. Du burde lese boken. Nøøøøøyeee. |
Sitat:
|
Sitat:
Er veldig lurt å vite hva man driver mad, altså!;) |
Sitat:
Trodde ikke det var mer hokus pokus enn å kutte ut karbs jeg.. Men så feil kan man ta. Men nå legger jeg meg på senga og leser :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men det var ikke den boken det var snakk om her? |
Sv: Jeg vet man skal være tålmodig, men ...
Aner ikke hva dere mener jeg, men boka jeg har heter Slank med ketolysekuren av Torkil ett eller annet. Og den leste jeg i går :)
|
Sitat:
Finnes etterhvert utallige bøker, men det er liksom Slank med ketolysekuren som er "biblen"!;) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg synes det er kjempebra at det finnes så mange retninger og bøker om lavkarbo - selv om PRINSIPPENE er de samme, er jo lavkarbo et genialt kosthold som kan tilpasses enhver kropps behov! :heia: |
Oioi... Nå har jeg gått ned 2.2 kg! Jeg tar tilbake alt jeg sa...:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20. |