![]() |
Sv: Sukkerfri sjokolade?
Sitat:
|
Sitat:
Cloetta sin mørke sjokolade har 10karber pr 100g( dvs pr plate) når sukkeralkoholene er trukket fra!:D |
I dag fant jeg Cloetta sin på Obsen :) den er jo bare himmelsk :sikle:
men de andre variantene har jeg enda ikke funnet desverre ... Har ikke fått lett på rema enda. |
Men ligger ikke Kinsarvik Helsekost i Bergen da? De har da vel både sukkerfri sjokolade og atkinsbarer i forskjellige utgaver( mere enn bare de to man får på dagligvarene).
Se her: http://kinsarvik.no/producttag/62-lavkarbo.aspx Besøksadresse: Kinsarvik fruktutsalg as Olav Kyrrgt 47 5015 Bergen Telefon: 55 32 55 58 ronny@kinsarvik.no |
Sitat:
Holder meg vanligvis på nærbutikken (Kiwi), Sletten senter eller Lagunen. Om jeg ikke finner mer utvalg på de vanlige butikkene, så får jeg rusle ned til byen en tur.:o |
Min favoritt er Sukkerfitt sin, her har de kun den mørke, men den går den og :D har handla den på Meny på Jessheim før,men der har de visst slutta med den, synd, for der hadde de alle sortene, elsker den med mandel.Har kjøpt den på Rema i Eidsvoll en gang, men dan var gått ut på dato 2 mnd før, men den gikk ned:p var for langt å dra å klage:D
Cloetta er det litt mer karber i, men den har steget til 27 på rema, så jeg.Jeg kjøper heller cloettaen i Sverige, der er den 10 kr billigere.Men dere styr unna den mørke fra Cloetta, den er fryktelig vond....smakte hestemøkk ifølge mannen.:D |
Sitat:
Og jeg liker den mørke fra cloetta jeg, men ikke de fra sukkerfritt ;) |
Sitat:
Smaken er som baken vettu, her falt den mørke cloettaen ikke i smak.:p |
Jeg kan hvertfall garantere at de har den på Råholt - var innom der før i dag, og kommenterte det til samboeren ;) Skal som sagt sjekke opp på Jessheim. De hadde den i hylla tidligere sammen med glutenfrie varer, og så fikk de inn flere andre typer, og da ble den satt i et eget stativ. Jeg kommer tilbake det. Skal forbi på mandag, så det går fort :)
|
Sitat:
|
Personlig digger jeg Cloetta og Guyliver eller hva den heter, men er jo virkelig imponerende hvor mange nye typer som kom bare i løpet av noen måneder. Har også laget sjokolade selv med ingrediense fra helsekost. Det ble bare fantastisk !!!! Liker kokos og kombinere gjerne sjokolade og kokos.
|
Sitat:
|
Endelig fant jeg Sukkerfritt sine sjokolader på Meny på bystasjonen i dag :D De var også GOOOOODE :D :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men....oh lykke........de har fått inn alle typene på REMA på Langeland i Kongsvinger:D:D:D og siden mannen jobber i byen, får jeg bare han til å handle for meg:D:D:D |
Du får vinke hvis jeg går forbi deg på jessheim da ;)
|
Husk at de har veldig mye sukkerfri sjokolade hos Keiser. De ligger i meierigården nå, på andre siden av senteret.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har ikke vært innom den butikken på Råholt, er bare innom noen faste butikker der stort sett, er vanligvis der bare på vegne av andre. Keiser er åpent til 19 eller 20, litt avhengig av hvor mange kunder de har tror jeg. De har fått det kjempefint og stort. Ikke så lenge siden de åpnet i meierigården, de har ligget nede på den store parkeringsplassen ved senteret en stund - like ved kirken. På keiser har de forresten også fine sellerirot'er, til en grei pris.
|
Sitat:
|
Sjokoladeprinsen har to for diabetikere søtet med en type sirup. Hva er dette for sirup? Av sukralose eller noe maltitolgreier?
|
Det finnes noe som heter Sjokoladeprinsen, den finnes ihvertfall i tre varianter som jeg har sett.
|
For å oppsummere utvalget i "mine butikker" så langt:
Rema:): Alle jeg har vært i har Cloetta sin melkesjokolade uten tilsatt sukker. Kiwi:): Cloetta melkesjokolade Meny:cool:: På bystasjonen (hvo jeg veldig sjeldent er) har de alle 5 variantene til Sukkerfritt. Har ftt rotet meg til å smake på melkesjokoladen og den med mandler. De var ekstremt gode :sikle: "Min" menybutikk har bare sjokoladeprinsen til den nette sum av 29,- for 50 g eller noe sånnt:mad: OBS:): har også Cloettas melkesjokolade både på Sartor og lagunen. Jeg vet vi har masse helsekostforretninger i Bergen, og de har såklart sukkerfrie sjokolader alle sammen tror jeg, men det er jo så mye lettere om vi finner det vi leter etter i nærbutikken da :) Jeg har ikke vært i andre butikker/kjeder enda, men skal se etter disse sjokoladene overalt fremmover. Særlig de fra Sukkerfritt for den med mandler var utrolig god. Gjevnt over ligger prisene på mellom 21,- og 29,- for 100 g sjokolade. Dyrt, men ikke grusomt dyrt!:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03. |